2 computere, 2 printere sammen. Kan man de~
Fra : Morten Brøgger

Dato : 07-06-03 08:43

Hej NG

Jeg har 2 computere og 2 printere, som jeg gerne vil have koblet sammen med
en USB-hub, således at man kan skrive ud fra begge computere til begge
printere. Kan man det?

Ellers har jeg et andet forslag:
Jeg har en switch med 2 ledige porte ( til mit netværk). Kan de benyttes i
stedet.

På forhånd tak

Morten Brøgger

http://hjem.get2net.dk/m-m

Fra : Morten Brøgger

Dato : 07-06-03 08:45

Lige en lille detalje:
Jeg bruger win98 på den ene computer og Mandrake 9,1 på den anden...

Morten Brøgger

http://hjem.get2net.dk/m-m

Fra : Leony

Dato : 07-06-03 17:11

"Morten Brøgger" <morten.broegger@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har 2 computere og 2 printere, som jeg gerne vil have koblet
> sammen med en USB-hub, således at man kan skrive ud fra begge
> computere til begge printere. Kan man det?

I så fal skal du finde en switch der kan dele 2 enheder. Jeg har aldrig
set en sådan, men de fåes til 1 enhed nogle steder, men de koster.
http://www.hd.dk/switchb/index.html
Se under "Switchbox, USB, manuel", den koster 215 kr, herudover kommer
der kabler oven i prisen.

> Ellers har jeg et andet forslag:
> Jeg har en switch med 2 ledige porte ( til mit netværk). Kan de
> benyttes i stedet.

Ikke med mindre at printerne understøtter ethernet.

Hvorfor ikke bare dele dem over netværket.
Ved dog ikke om det kan lade sig gøre med de styresystemer du bruger,
men hvis der er drivere til begge printere til begge systemer, så burde
det vel kunne lade sig gøre.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Morten Brøgger

Dato : 08-06-03 07:27

> [...]
> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Mit Chieftec røntgen mod + mit nye mod "The MetallicAse".

OK tak for det. Jeg må finde på noget andet.

Morten Brøgger

http://hjem.get2net.dk/m-m