Andet multimedie
bentjuul 3670
PHOTOTSHOP
Fra : Henrik Woer

Dato : 10-06-03 20:19

Hvordan kan jeg få Photoshop 7 til at gøre 100 billeder mindre (image size9
på en gang. Billederne skal være i 4 størrelser og der er 5-600 stykker så
det ville være rart hvis det kunne gøres på en gang.

Fra : Lars Skou Nielsen

Dato : 10-06-03 20:34

"Henrik Woer" <henrik@woerxxx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på en gang. Billederne skal være i 4 størrelser og der er 5-600 stykker så
> det ville være rart hvis det kunne gøres på en gang.

Ja. I menuen filer er der et punkt der hedder automate -> batch til dette
formål.
Men du kommer nok til at lave 4 kørsler, da du skal bruge 4 størrelser.

mvh Lars

Fra : Henrik Woer

Dato : 15-06-03 12:59

"Lars Skou Nielsen" <larsskou@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> formål.
> Men du kommer nok til at lave 4 kørsler, da du skal bruge 4 størrelser.

Jeg kan sku stadig ikke helt finde ud af det. Er der nogle der gider guide
mig igennem eller kan give en url til en?

MVH
Henrik