Inside the Whale.....
Fra : Jess Pedersen

Dato : 10-06-03 16:43

Halløj i gruppen...

Er der nogen der ved hvor lyrikken findes til Inside Th Whale "Hvor er tiden
der Tar os" , og evt. en Mp3 udgave, da den er svær at støve op på cd, også
på musikbibloteker ?! *S*

Jess Pedersen

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 10-06-03 17:16

Du kan evt. spørge Marcus Winther John.
Se http://www.marcuswinther-john.dk/index.html

Du skal nok ike spørge om det med mp3, men mon ikke han vil finde en tekst
frem til dig;)

Rasmus

Fra : Jess Pedersen

Dato : 10-06-03 17:37

Mange tak for hjælpen så hurtigt, har smidt en mail til ham !

Jess Pedersen

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 10-06-03 17:36

"Jess Pedersen" <existence23@msn.com> wrote in message
> [...]
tiden
> der Tar os" , og evt. en Mp3 udgave, da den er svær at støve op på cd,

Bibliotek.dk er din ven

http://shor.ter.dk/853564730

/Nikolaj

Fra : Peter E K

Dato : 10-06-03 18:52

Med forbehold for taste fejl
her er det meste

JEg druknede i ordene jeg sa´
Nu der ik´et eneste tilbag´
SMå sind, holder dig nede
i en virklighed - uden liv

Hvor er der tiden der tar os, der stjæler ungdommen fra hos
Drømmere som dig og mig vil altid kunne finde vej, tilbage

Du var li´så underlig som mig
Vi dansede i stjerneregn
DEn dag vi ses igen
I et ekko af en sang, synger jeg med

OMKVÆD

Ligeså længe vi var to med drømmene i stereo
Ku vi klare alle odds
Intet kunne stoppe os

OMKVÆD

Tror nok det er det

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 11-06-03 17:32

"Peter E K" <z@mailme.ERASEdk> wrote in message

<snip>

> Tror nok det er det

Det tror jeg også. Men nu vi er i gang: er der ikke nogen der har akkorderne
også?
Simon

Fra : -V-

Dato : 11-06-03 17:41

"Simon Hiort-Lorenzen" <none@nowhere.invalid> wrote in message

> [...]
>
> <snip>

> Det tror jeg også. Men nu vi er i gang: er der ikke nogen der har

Intro i A -> Aadd9

JEg druknede i ordene jeg sa´
A A7

Nu der ik´et eneste tilbag´
Bm add9/F# Dm6/F

SMå sind, holder dig nede
A Amaj 7/G#

i en virklighed - uden liv
A7/G D DmF

Hvor er der tiden der tar os, der stjæler ungdommen fra hos
A /B A/C# D Dsus A /B A/C# D

Drømmere som dig og mig vil altid kunne finde vej, tilbage
A C#m/G# F#m D

G D

Ku vi klare alle odds

Intet kunne stoppe os