pølser i storkøb
Fra : Jette

Dato : 10-06-03 14:04

Er der nogen der kender et sted hvor man som privat person kan købe f.eks
pølser i storkøb over nettet ?
Med venlig hilsen Jette

Fra : www.frklund.dk

Dato : 12-06-03 16:16

> Er der nogen der kender et sted hvor man som privat person kan købe f.eks
> pølser i storkøb over nettet ?
> Med venlig hilsen Jette

Hej

Er der virkelig ingen der kan hjælpe Jette ... jeg venter også spændt på et
svar

/Flemming

Fra : Felix

Dato : 12-06-03 16:52

On Thu, 12 Jun 2003 17:15:45 +0200, www.frklund.dk wrote:

>Er der virkelig ingen der kan hjælpe Jette ... jeg venter også spændt på et
>svar

Jo, der er jo http://www.naturgrise.dk/ ; men deres
overeklamatisere webside får straks én til at flygte.

Så er der jo div. inkøbsforeninger, som iflg. spørgeren må anses
som udelukkede. Men kender man nogen, som kender nogen ....

Den lokale slagter er jo også udelukket, fordi det SKAL være et
køb over nettet. Han kan ellers levere store partier til meget
rimelige priser.

Men der findes da sikkert andre muligheder, så god jagt.

m. v. h.