Ny forbrugerportal
Fra : Karsten Højen Nielse~

Dato : 10-06-03 13:50

Ny forbrugerportal hvor TDC bliver set dybt i halsen !

www.fucktdc.dk

mvh

Karsten

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-06-03 14:25

Karsten Højen Nielsen skrev:

>Ny forbrugerportal hvor TDC bliver set dybt i halsen !

Det kan man da ikke skrive om en splinternyt side der endnu ikke
har fået opbygget sit indhold.

Der står i øvrigt bl.a.:

   Vi vil med dette nye tiltag forsøge at gå i en åben
   dialog med teleselskabet TDC ...

Hvor åben og fordomsfri kan man være når man hedder fucktdc.dk,
og hvilken indstilling vil modparten møde med?

--
Bertel

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 10-06-03 14:29

"Bertel Lund Hansen" <nospamfor@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor åben og fordomsfri kan man være når man hedder fucktdc.dk,
> og hvilken indstilling vil modparten møde med?

De vil sikkert slet ikke møde, og det forstår man sgu godt....

> --
> Bertel

Lars B

Fra : Thomas H.

Dato : 11-06-03 13:54

"Karsten Højen Nielsen" <karsten_hoejen_nielsen@net.dialog.dk> wrote in
message news:fc.0073fb6b05415be50073fb6b05415be5.5415c01@net.dialog.dk...
> Ny forbrugerportal hvor TDC bliver set dybt i halsen !
>
> www.fucktdc.dk

Inden siden offentliggøres, var det måske en ide at læse den igennem for
stavefejl !

/Thomas H.

Fra : thomas

Dato : 19-06-03 15:13

Selvom vi er en nation af forkælede klynkere (og jeg er vel ikke bedre end
andre) synes jeg idégrundlaget for et site med dette navn er lavt og
uværdigt.

Om igen *s !!

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 19-06-03 15:30

"thomas" <thomas_150@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Selvom vi er en nation af forkælede klynkere (og jeg er vel ikke bedre end
> andre) synes jeg idégrundlaget for et site med dette navn er lavt og
> uværdigt.
>
> Om igen *s !!

Yup....rent til grin....