Fedtsugning???
Fra : Lepidoptera

Dato : 10-06-03 06:37

Hejsa...

Ville høre om der er nogen som har prøvet at få foretaget en
fedtsugning?? Hvad er jeres erfaringer med indgrebet osv??
Negative/positive sider og ikke mindst prisen??

Læste i et blad for nyligt, at det fedt som bliver fjernet, aldrig
kommer igen på det område at kroppen hvor sugningen bliver lavet???

Jeg er ikke overvægtig, men har nogle områder hvor jeg bare ikke kan
tabe mig - ligemeget hvad jeg gør!! Det har snart gået mig på så længe,
at jeg ikke tror det er et psykisk problem!!

http://www.kandu.dk/

Fra : 5230

Dato : 10-06-03 08:14

Hejsa..

Jeg har for nogle mdr. siden fået suget noget ud af det ene lår pga. en bule
efter en blodansamling ( ulykke for mange år siden ).
Jeg fik det gjort på sygehuset uden egenbetaling fordi det generede mig
psykisk. ( det var ikke pga. af ulykken ).
Det gjorde afsindigt ondt i ca. 1 mdr. efter og kunne hverken tage strømper
på eller løfte min skrigende dreng ,men det var det hele værd.
Har også fået at vide ,at fedtet ikke kommer igen ,når der først er suget
,men lad os nu se. ss

Held & Lykke med din beslutning.

Bente

Fra : Lepidoptera

Dato : 10-06-03 16:40

Hejsa Bente...

Har du nogen anelse om hvad en fedtsugning koster, hvis man selv skal
betale??

http://www.kandu.dk/

Fra : 5230

Dato : 10-06-03 17:56

Hej..

Du kan prøve at gå ind og søge på privathospitaler og så kan du vælge
imellem mange.
Har hørt at i Sverige er det lidt billigere.

Fra : Niels Henriksen

Dato : 11-06-03 08:30

"Lepidoptera" <Lepidoptera.news@kandu.dk> wrote in message
> Hejsa Bente...
>
> Har du nogen anelse om hvad en fedtsugning koster, hvis man selv skal
> betale??

Tjaa. google.com er din ven

En hurtig søgning gav dette første link
http://www.hca-klinikken.dk/Pages/plastik-fedtsugning.html

--
Niels Henriksen
www.bigtiger.dk

Fra : Faithless

Dato : 11-06-03 23:34

Fuck 17000,- det er mange penge. Jeg vil foreslå, man løber 3 gange om ugen
i 3 måneder og siger til sig selv hver gang "nu har jeg sparet 400,-".
(17000/39(13uger*3dag))

Thomas (c;

Fra : Lepidoptera

Dato : 12-06-03 07:40

"Faithless" skrev d. 11-06-03 23:34 dette indlæg :
> [...]
ugen
> i 3 måneder og siger til sig selv hver gang "nu har jeg sparet 400,-".

Ville jeg bestemt også, hvis det da bare virkede!!!

Jeg er absolut ikke overvægtig, men har et område på mine lår, hvor jeg
bare ikke kan tabe mig!!! ER som om mine lår på ingen måde passer til
resten af kroppen!! og hvad skal man så gøre??? Acceptere det har jeg
prøvet på, MEN det er altså ikke sjovt at se sig selv i spejlet, og gang
på gang være død træt af de lår!!!

http://www.kandu.dk/