Thunderbird mailprg.
Fra : per

Dato : 09-06-03 22:15

Er der nogle her der kender til mailprg. Thunderbird?

Kan man ikke få det til at markere gamle news som "all read" når man
henter nye inlæg

Forøvrigt ret fedt prg. som kaster spam, i en mappe for sig selv.

--
hejsa

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 11-06-03 07:08

Den 09-06-2003 23:15, skrev per:
> [...]
> henter nye inlæg
>
> Forøvrigt ret fedt prg. som kaster spam, i en mappe for sig selv.

Jeg har endnu ikke selv prøvet Thunderbird, er stadig på den 'gamle'
Mozilla (hvor det vist ikke kan lade sig gøre.)
Men du kan prøve
snews://secnews.netscape.com:563/netscape.mozilla.thunderbird der er en
(engelsksproget) gruppe specifik for Thunderbird. Bemærk at porten er
563. Yderligere skal du have SSL slået til (men det er det vist som
standard.)

--
Mvh / Regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/

Fra : Lars

Dato : 11-06-03 11:10

On Mon, 09 Jun 2003 23:15:04 +0200, per <phbyg@privat.dk> wrote:

>Er der nogle her der kender til mailprg. Thunderbird?

Ja.

>Kan man ikke få det til at markere gamle news som "all read" når man
>henter nye inlæg

Jeg havde slet ikke opdaget der også var en news-klient i den
(jeg bruger Agent/Dialog til news), men nej, det ser ikke
umiddelbart ud til at det er noget der kan lade sig gøre.

>Forøvrigt ret fedt prg. som kaster spam, i en mappe for sig selv.

Ja, som mail-program synes jeg også det er rigtig godt, og netop
"Junk Mail Controls" har gjort min mailbox meget mere behagelig.

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : ss

Dato : 11-06-03 11:23

"Lars" <go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.dk> wrote in message

> [...]
>
> Ja, som mail-program synes jeg også det er rigtig godt, og netop
> "Junk Mail Controls" har gjort min mailbox meget mere behagelig.

hvor finder man den ?

Fra : Lars

Dato : 11-06-03 11:53

On Wed, 11 Jun 2003 12:22:44 +0200, "ss" <ss@slsk.dk> wrote:

>hvor finder man den ?

Læs om den her
<http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/>
Og hent den evt. her
<http://ftp.mozilla.org/pub/thunderbird/nightly/2003-06-03-trunk/thunderbird-win32.zip>

Fra : Per H

Dato : 12-06-03 10:00

On Wed, 11 Jun 2003 12:22:44 +0200, "ss" <ss@slsk.dk> skrev:

>hvor finder man den ?
>

> browseren).
>
> Læs om den her
> <http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/>
> Og hent den evt. her
> <ftp://ftp.mozilla.org/pub/thunderbird/nightly/2003-06-03-trunk/thunderbird-win32.zip>

Mvh.
Per Hansen
icq 8212837

Fra : per

Dato : 12-06-03 09:56

Lars wrote:

> Ja, som mail-program synes jeg også det er rigtig godt, og netop
> "Junk Mail Controls" har gjort min mailbox meget mere behagelig.

Ja meget, lækkert. jeg får 99 % spam i forte agent, har opgivet at
kill, alle.
i Thunderbird ryger de 90 % af spam i junkmappen helt automatisk.

Men der mangler en del features som man er vandt til i agenten.
Eller også skal man bare vænne sig til det.
--
hejsa