E-Mail
webnoob 5265
Usenet i Outlook
Fra : Jens Lønborg

Dato : 09-06-03 17:22

Hej Gruppe
Hvordan sætter man Outlook op til at læse nyhedsgrupper lissom OE gør?
Hvordan sætter man outlook op til at så snart en mail er markeret står den
som læst?
Håber I kan hjælpe
Bruger Outlook XP

Fra : Brutalis

Dato : 09-06-03 17:36

"Jens Lønborg" <loenborg@has.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan sætter man Outlook op til at læse nyhedsgrupper lissom OE gør?

Hvis jeg husker rigtigt, kan Outlook ikke læse nyhedsgrupper
--
Brutalis

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-06-03 17:38

"Jens Lønborg" <loenborg@has.dk> skrev :

>Hvordan sætter man Outlook op til at læse nyhedsgrupper lissom OE gør?

Der er ingen nyhedslæser i Outlook, det er »kun« et mailprogram.
--
Knud

Fra : Henrik Walther

Dato : 09-06-03 21:33

On Mon, 09 Jun 2003 18:37:44 +0200, Knud Gert Ellentoft wrote:

> Der er ingen nyhedslæser i Outlook, det er »kun« et mailprogram.

Ikke helt korrekt, det er muligt at læse nyhedsgrupper med Outlook, dog
skal newsserveren være en Exchange Server.

Jeg kender ikke nogen DK ISP'ere der tilbyder denne service.

--
Henrik Walther
http://www.winjunkie.net

Fra : LinaK

Dato : 10-06-03 16:06

Vis -> Gaa til -> Nyheder
Saa funker det fuldstaendig som i OE.
Jeg husker dog ikke hvordan du saetter den op til at finde din news
server, da jeg ikke bruger det program til usenet.
Men mht at markere som laest, vil jeg tro at du goer det under
Indstillinger naar du har Outlooks newsreader aaben.

Lina

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-06-03 16:23

LinaK <keepingspam@way.com> skrev :

>Vis -> Gaa til -> Nyheder
>Saa funker det fuldstaendig som i OE.

Ja, for det er OE, der bliver brugt.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Neslin

Dato : 13-06-03 23:07

"Jens Lønborg" <loenborg@has.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan sætter man outlook op til at så snart en mail er markeret står den
> som læst?

Prøv evt : Funktioner>Indstillinger>Andet>Indholdsrude

--
MVH :)
Michael