Thunderbolt and Lightfoot - Hvad skete der~
Fra : Devast8or

Dato : 09-06-03 15:30

Hej med jer,

Jeg kom lige til at se det meste af T&L igår aftes (jeg missede vist de
første 20 minutter).

Men til slut var der noget jeg ikke helt fik fat i:

- I skolen da han skal holde udkig ved døren får han blackout el. lign.

- Da de piller tavlen ned taber han den, og siger at hans arm blev
følelsesløs.

- Da han skal rejse sig op og stige ind i bilen har han meget svært ved
overhovedet at bevæge sig.

- I bilen dør han (eller går han bare helt kold?).

Hvad går alt det ud på? Får man noget af vide i starten som forklarer det,
eller har jeg misset et eller andet i løbet af filmen?

TIA

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Morbid Angel

Dato : 09-06-03 17:07

On Mon, 9 Jun 2003 16:30:25 +0200, "Devast8or" <No@no.blowme> wrote:

> [...]
>
>Hvad går alt det ud på? Får man noget af vide i starten som forklarer det,
>eller har jeg misset et eller andet i løbet af filmen?

han får en grundig gang tæsk af Red , så han får noget indeni smadret
måske nyrerne.

mvh

MA

/// Min DVD Samling so far.......
http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel ///

Fra : Devast8or

Dato : 09-06-03 21:18

Morbid Angel wrote:
> On Mon, 9 Jun 2003 16:30:25 +0200, "Devast8or" <No@no.blowme> wrote:
>

> han får en grundig gang tæsk af Red , så han får noget indeni smadret
> måske nyrerne.

Oh, ok. Jeg tænkte på det igår (glemte det bare idag :), men jeg synes bare
der går lang tid imellem. Men det gør der måske i sådan en situation.

Tak for svaret.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jim Andersen

Dato : 10-06-03 10:04

"Devast8or" <No@no.blowme> skrev i en meddelelse
> [...]

Han får vist også et lille klap på hovedet.

Symptomerne minder om en slags hjerneblødning, hvor område efter område i
hjernen lukker ned. (og jeg snakker se'fø'li ikke om en lægeligt korrekt
hjerneblødning, men en film-hjerneblødning)

/jim

Fra : Kim Riber

Dato : 10-06-03 22:13

Hej Alle

De gange jeg har set filmen, har jeg altid været af den opfattelse at han er
blevet skudt, da de flygter til sidst.
Nu er det lang tid siden jeg har set den sidst. Så jeg vil ikke væde min
gamle hart på det.

Kim Riber