Ichi the Killer - igen igen
Fra : Morten DH

Dato : 09-06-03 12:32

Kort sagt hvilken version skal jeg købe?

Jeg vil naturligvis have den uklippede version; men så vidt jeg kan se
findes der både en hollandsk og en engelsk 2.disc udgave, desuden skulle
Hong Kong Legends komme med deres udgave meget snart og danske
www.criterionfilm.dk har vist også et bud på vej.

Umiddelbart vil jeg tro den hollandske som man kan købe hos
www.absurd-online.dk er den bedste, da jeg ville tro den engelske og den
kommende fra HKL er klippede.

Nogen der ved mere for ny skal min klippede R3 udgave sgu skiftes ud...

Fra : Morten DH

Dato : 09-06-03 13:20

Ups, jeg tænker jo naturligvis på DVD

Fra : Ole Kofoed

Dato : 09-06-03 13:37

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse

> da jeg ville tro den engelske og den kommende fra HKL er klippede.

Der er kun 1 engelsk udgivelse, den er udgivet under HKLs nye label "Premier
Asia". Den skulle være klippet med over 3 min.

Så det bliver enten den hollandske eller nordiske udgave (uklippet ifølge
udgiveren http://www.futurefilm.fi/movie.php?198 ) du skal have fat i, jeg
ville gå efter den hollandske da den har mere/bedre ekstramateriale, og da
dette er lagt på disk 2 går det ikke ud over bitraten (6,54) - og
billede/lyd kvaliteten er i top.

Mvh.

Ole

Fra : Morten DH

Dato : 09-06-03 15:44

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> skrev i en meddelelse
> Der er kun 1 engelsk udgivelse, den er udgivet under HKLs nye label
"Premier
> Asia". Den skulle være klippet med over 3 min.

Ups et nærmere kig på laserdiskens side gir dig ret...

> [...]
> ville gå efter den hollandske da den har mere/bedre ekstramateriale, og da
> dette er lagt på disk 2 går det ikke ud over bitraten (6,54) - og

Lyder godt, håber Kenneth har en kopi på lager så jeg kan få lukket dette
alvorlige hul i min samling

Fra : Tenzel Kim

Dato : 14-06-03 16:46

Hvad er det der gør at I syntes at Ichi er så fed en film?

Personligt var det en af de største skuffelser jeg har haft i
forbindelse med Takashi Miike. Jeg elsker Fudoh: The New Generation og
Audition og syntes ganske godt om det meste af Dead or Alive (var ikke
så vild med slutningen da den efter min mening virkede fuldstændig
malplaceret i filmen).

Mht Ichi så syntes jeg at indledningen var extremt fed og et stykke af
vejen havde filmen godt potentiale, men så syntes jeg det hele faldt
lidt sammen og omkring halvejs inde og resten af filmen ud kunne den
overhovedet ikke fænge mig igen.

Tenz.