"buks" til efter sugning haves
Fra : 5230

Dato : 09-06-03 10:08

Jeg har et par "cykelbukser" liggende efter en fedtsugning som jeg ikke har
brug for mere. Det er nogle man skal bruge i op til en mdr. efter ,for at
"holde" på det. ss

Har fået dem af sygehuset og hvis du står og skal igemmen det ,kan du få
mine.

De er sorte.

Hvis de skal sendes ,betaler du portoèn.

Bente , Odense

Fra : 5230

Dato : 09-06-03 10:16

Glemte at skrive at det er str. L

Fra : insideout

Dato : 09-06-03 11:18

> Glemte at skrive at det er str. L

Hej Bente
Du har også glemt at købt og salg ikke er velset i mange grupper inkl.
denne, derfor er der oprettet køb og salg grupper som typisk er:
dk.marked.privat.* . Venligst slet dit indlæg så du forstyrrer så få så
muligt.

Du kan læse mere om hvad denne gruppe er beregnet på:

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.helbred.slank

Mvh
Henrik

--
Projekt idealvægt start den 19-05-2003 Vægt 155.4 kg. Skal tabe mig 69.4 kg.
Vejning (uge03) den 09-06-2003 Vægt 148.7 kg.

Fra : Jesper

Dato : 09-06-03 17:59

med al respekt for den/de som har fundet på reglerne i denne nyhedsgruppe,
så er det da noget fis at man ikke kan bøje reglerne i nogle få
situationer... de omtalte bukser hører jo til i denne gruppe da det er folk
fra denne gruppe som måske går i gennem plastik kirugi, og desuden sælger
vedkomne dem hvis ikke, hun giver dem væk, dog at man selv betaler
portoen.... så lad nu vær med at være så stive i betrækket.....

mvh. jesper

Fra : insideout

Dato : 09-06-03 18:18

"Jesper" <jnb83@mail.dk> skrev i en meddelelse
> med al respekt for den/de som har fundet på reglerne i denne nyhedsgruppe,

åh nej ikke nu igen :-I

Det ville være rat hvis du ville skære alt det overflødige væk og skrive
under det du svare på.

http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html kan du læse mere.

Mvh
Henrik

Fra : Jørgen Hess

Dato : 11-06-03 22:33

> [...]
69.4 kg.
> Vejning (uge03) den 09-06-2003 Vægt 148.7 kg.
> Samlet vægttab 6.7 kg. på 3 uger, 62.7 kg igen .

Hvorfor skulle et svar være "Åh nej" uanset at vedkommende har brudt
andre regler omkring skrivning i gruppen er vedkommendes indlæg
relevant. At tilbyde hjælp er IKKE reklame eller at faldbyde varer.
mvh
Jørgen Hess

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 12-06-03 21:18

"Jørgen Hess" <joergen.h@ahvamail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skulle et svar være "Åh nej" uanset at vedkommende har brudt
> andre regler omkring skrivning i gruppen er vedkommendes indlæg
> relevant. At tilbyde hjælp er IKKE reklame eller at faldbyde varer.

Jeg vil tilbyde dig og andre hjælp....

På adressen http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html kan man lære,
hvordan man undgår, at ens indlæg er overvægtige. Og det bliver de såmænd
kun mere læseværdige af. *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : insideout

Dato : 13-06-03 07:54

"Jørgen Hess" <joergen.h@ahvamail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor skulle et svar være "Åh nej" uanset at vedkommende har brudt
> andre regler omkring skrivning i gruppen.

Jeg har ikke kenskab til at Jesper har brudt andre regler her i gruppen så
det var ikke derfor.

> er vedkommendes indlæg relevant. At tilbyde hjælp er IKKE reklame eller at
>faldbyde varer.

Ja du har helt ret jeg var for hurtig på aftrækkeren, læsten ikke indlæget
ordentlig og jeg undskylder til Bente.

Mvh
Henrik

Fra : 5230