Andet multimedie
sætte .mpeg filer sammen...
Fra : Allan N. Skov

Dato : 15-01-01 12:00

Hey ng!

Hvilket program skal jeg bruge til at sætte mine .mpeg filer sammen med. Jeg
har en film, som er splittet op i 10 mindre dele (irriterende ikke?).

Er der et godt "film-behandlings" program, som ikke er for svært at bruge?
Hvad kan i anbefale?

mvh Allan

Fra : Madsen

Dato : 15-01-01 12:13

"Allan N. Skov" <skov@nork.auc.dk> skrev:

> [...]
> har en film, som er splittet op i 10 mindre dele (irriterende ikke?).
>
> Er der et godt "film-behandlings" program, som ikke er for svært at bruge?

DOS ;)

Copy/b filmklip01.mpg + filmklip02.mpg + filmklip01.mpg samlet.mpg [enter]

--
Mvh Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Madsen

Dato : 15-01-01 12:29

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev:

> Copy/b filmklip01.mpg + filmklip02.mpg + filmklip01.mpg samlet.mpg [enter]

Om igen!!
Copy/b filmklip01.mpeg + filmklip02.mpeg + filmklip03.mpeg samlet.mpeg [enter]

Sorry ;)

--
Mvh Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Allan N. Skov

Dato : 15-01-01 12:43

> DOS ;)
>
> Copy/b filmklip01.mpg + filmklip02.mpg + filmklip01.mpg samlet.mpg [enter]

Jo tak, det virker jo fint, men jeg er nu også intrasseret i et program,
hvor det måske er muligt at fade + indsætte lidt tekst på en film. Hvad er
godt til dette formål (og hvor kan jeg evt. downloade det?)

mvh Allan

Fra : Madsen

Dato : 15-01-01 13:23

> Jo tak, det virker jo fint, men jeg er nu også intrasseret i et program,
> hvor det måske er muligt at fade + indsætte lidt tekst på en film. Hvad er
> godt til dette formål (og hvor kan jeg evt. downloade det?)

Det ved jeg så ikke. Sådan et program kunne jeg også godt tænke mig
at få fingre i, så hvis du finder et, må du meget gerne sige til :)

--
Mvh Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Allan N. Skov

Dato : 15-01-01 14:22

Der må da være NOGLE som sidder og fusker med sådan noget !!!!!
-Hvad bruger i???

Fra : Søren Wind

Dato : 15-01-01 15:52

Så er Adobe Premiere vist svaret, men en anelse komplekst til formålet.
--
Søren H Wind - s.wind@mail.com - Pug 106 Rallye Driver - Flying High
http://www.PeugeotKlubJylland.dk

Fra : Madsen

Dato : 15-01-01 18:37

"Søren Wind" <s.wind@mail.com> skrev:

> Så er Adobe Premiere vist svaret, men en anelse komplekst til formålet.

Kan den smelte Mpeg sammen!? Jeg troede kun det var Avi og QT
den kunne håndtere!!?
Nå, men det er nok rigtigt at den er en smule kompleks og vel heller
ikke just noget man bare lige kan downloade. Koster vel en formue,
i den fulde version, men mon ikke man kan hente en 30 dages trial
www.adobe.com ?

Det var måske værd at forsøge.

--
Mvh Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 15-01-01 18:22

Allan N. Skov <skov@nork.auc.dk> wrote:

> Der må da være NOGLE som sidder og fusker med sådan noget !!!!!
> -Hvad bruger i???

Du skal bruge en mac og imovie

Hygge

Jakob H Kristensen

--
The Lord in His wisdom made the fly
And then forgot to tell us why.

OGDEN NASH

Fra : Søren Jakobsen

Dato : 17-01-01 10:51

En PC og Adobe Premiere er svaret!

Glem alt om Mac.. agh..

/Søren Jakobsen.

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 19-01-01 17:31

Søren Jakobsen <sorenjakobsen@post.cybercity.dk> wrote:

> En PC og Adobe Premiere er svaret!
>
> Glem alt om Mac.. agh..

Hi Hi jeg vidste der var en der ville bide på

Hygge

Jakob H K

Fra : Allan N. Skov

Dato : 19-01-01 18:08

mmm, jeg syntes Premiere er svært, og der er ingen indbygget toturial. Hvor
kan jeg evt. lære at bruge det?

Allan

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 17-01-01 13:15

> Der må da være NOGLE som sidder og fusker med sådan
> noget !!!!!
> -Hvad bruger i???

Prøv at kigge på www.vcdhelp.com. Der er ikke så meget om emnet på selve
siden, men de har en masse gode links.

--
Jakob Møbjerg Nielsen
jakob@dataloger.dk

Fra : lars gregersen

Dato : 18-01-01 23:38

Adobe premier..afgjort..men hvis du skal exportere/rendere til mpeg igen er
det afhængigt af dit video kort.
Lars

Fra : AXJ

Dato : 28-01-01 15:10

Hej ...
Jeg har længe brugt disse 2 freeware programmer, de virker fint, så længe du
sørger for at de film du vil sætte sammen er af samme format >>Camel's
MPEGJoin 1.0.7b<< og >>Peck's Power Join 1.1b<<.
Camel's MPEGJoin, kan sætte alle slags filer sammen.
Prøv at kikke forbi det her link, så kan du jo hente / prøve dem.
http://member.newsguy.com/~theprof/

Fra : Klitgaard

Dato : 14-02-01 02:00

Prøv med Adobe Premier, det kan håndtere bl.a. avi, mov, mpeg, gif, jpg,
bmp, wav, og endda også asf. Om det er enkelt at bruge, ved jeg ik' rigtigt.
Hvis man kan det, er det jo ret enkelt ;~] Men prøv dig frem, det er et
progra med mange funktioner... Held og lykke
Hilsen Casper Klitgaard

Fra : Allan N. Skov

Dato : 15-02-01 15:26

Har prøvet det, det er *ikke* særlig enkelt at bruge :)