Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjemmeside...
Fra : Carlsen

Dato : 08-06-03 18:59

Hej NG

Nogen som kender et godt program til at lave sig en hjemmeside med?

-LC

Fra : Nils F.

Dato : 08-06-03 19:54

Skal det være både nydeligt og nemt, er NetObjects Fusion 7
(www.netobjects.com) klart det bedste valg. Pris: USD 140. Den pris tjener
sig ind igen meget hurtigt.

Men prøv testversionen i 30 dage først. Beslut dig siden.

Fra : Studio Smalbro

Dato : 08-06-03 20:47

Et andet valg kunne være Namo (www.namo.com). Det er også nemt at have med
at gøre og så kommer det med et lille vektorgrafikprogram, der gør det nemt
at arbejde med logoer og lign.
Kh
Bjørn

Fra : den glade dreng

Dato : 09-06-03 11:10

"Carlsen" <carlsens@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Nogen som kender et godt program til at lave sig en hjemmeside med?
>
> -LC

Hejsa

Hvad med stones webwriter?? det er dansk, det er gratis, samtidig kan du
fået et idg hæfte om det.

http://www.stoneware.dk/

http://www.libris.dk/ søg på stones, så kommer heftet frem

VH

Per

Fra : Nils F.

Dato : 09-06-03 14:45

Stone's Webwriter er udmærket men kræver langt mere indsigt i html og den
slags. Jeg bruger det selv til enkelte opgaver endnu.

Fra : Møller

Dato : 11-06-03 22:08

> Nogen som kender et godt program til at lave sig en hjemmeside med?
Hvad med NotePad?
eller GoLive