Appelsinhud / cellulitis
Fra : Kanin

Dato : 08-06-03 18:38

Jeg har "opdaget" en creme, som virker fantastisk godt på appelsinhud,
nemlig: Anjo anti-cellulitis lotion. Den er drøj, effektiv og billig
(96,50 kr.). Den fås i Matas!!! Brug den morgen og aften og bliv
overrasket. Nogle minutter senere har du en svag brændende fornemmelse
på de indsmurte områder.
Endelig har jeg fundet en creme, der holder hvad den lover!!! (og tro
mig- jeg har prøvet mange...)
God fornøjelse
Kaninen

http://www.kandu.dk/

Fra : insideout

Dato : 08-06-03 19:09

"Kanin" <Kanin.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på de indsmurte områder.
> Endelig har jeg fundet en creme, der holder hvad den lover!!! (og tro

Og nu virker den vel dobbelt så godt

Mvh
Henrik

--
Projekt idealvægt start den 19-05-2003 Vægt 155.4 kg. Skal tabe mig 69.4 kg.
Vejning (uge02) den 02-06-2003 Vægt 150.7 kg.