mallorca børn 6 og 8
Fra : Jørgen

Dato : 08-06-03 16:47

hejsa vi skal for første gang il mallorca og på egen hånd skla bo i lånt
lejlighed i palma og lejer bil

hvad er ideelt for børn hvilken strand hvilken ture hvilke seværdigheder
eller noget helt 3 som ikke er nævnt i vejviserne

har overvejet klosterovernatning eller "bondegård" overnatninger

men er lydhør

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-03 18:31

"Jørgen" <joej@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>

> hvad er ideelt for børn hvilken strand hvilken ture hvilke
seværdigheder
> eller noget helt 3 som ikke er nævnt i vejviserne

Alcudia! Alcudia er en dejlig by som skal opleves. Der er vidst 3 vandland i
området. God børnevenlig strand, da man kan gå et pænt stykke ud før det
bliver dybt. (Nogle steder i hvert fald).

Der er også skøn natur i omegn. Om børnene så lige er interresseret i dette
ved jeg dog ikke.
Men der er et par vandland på Majorca.
Det må børn da kunne li

Mvh
FB

Fra : Torben Hansen

Dato : 09-06-03 10:48

Hejsa ...

So FB skriver, er Alcudia det ulitimative paradis for børn... og også for
voksne.
Jeg tror jeg har været der 5 til 7 gange nu, og bliver ALDRIG træt af den
skønne ø.... jeg ved sku ikke rigtig hvorfor, alle siger jeg skal prøve
noget nyt, med det er bare så fed dernede. Ud over alcudia, kan jeg anbefale
at man tager en gammel tog fra Palma by op til en ligge bjerg by der hedder
SOLLER, helt bestemt Poerto de soller, der er en tog tur gennem appelsin
plantager og alt muligt, tur tager hvad jeg kan huske et par timer, og skal
opleves. Hvis man tager bilen til Soller fra Alcucia, kører man meget i
bjerge, og der han man altså den fede udsigt mange steder. Nyd det !!!! Med
hensyn til overnatning, så ved jeg at der har lagt en Campingplads i
udkanten af Alcudia by... jeg ved blot ikke om den ekstistere længere, men
det gjorde med for 3 år siden. Hvis i skal have en rigtig god middag, så tag
en tur op af "dollar" gaden i alucia, her ligegr en resturant der hedder
"LUNAs Grill" det er god mad. Desværre ern Mallorca ikke et sted man går ud
og spiser til ret billige penge mere, men det er dejlig mad.

Rigtig god tur til jer

Hilsen Torben Hansen Vejle, som tager mod nye rejsemål på fredag. nærmere
bestemt Gümbet i Tyrkiet