The Straight Story på DR2 i aften
Fra : Thomas Ærvold Bjerr~

Dato : 08-06-03 15:07

David Lynch's lyseste og dejligste film The Straight Story vises på DR2 i
aften kl. 20.40.
Her er virkelig noget at komme efter, også for dem, der ikke bryder sig om
Lynchs "mørke og mystiske" film.
Kan VARMT anbefales!

Thomas

Fra : zcully

Dato : 08-06-03 22:38

" Thomas Ærvold Bjerre" <tbjerre@hco.kollegienet.dk> wrote in message
> [...]
> aften kl. 20.40.
> Her er virkelig noget at komme efter, også for dem, der ikke bryder sig om

Ja en helt igennem fantastisk film med en af de største skuespilpræstationer
jeg har set nogensinde (Richard Farnsworth).

/Zcully

Fra : Thomas Ærvold Bjerr~

Dato : 09-06-03 07:40

> Ja en helt igennem fantastisk film med en af de største
skuespilpræstationer
> jeg har set nogensinde (Richard Farnsworth).
>
> /Zcully

Lige præcis. Set i bakspejlet skulle Farnsworth have haft den Oscar i stedet
for Kevin Spacey. Og så skød manden sig selv... tragisk tragisk... men så
har vi da filmen at se og gense... og gense.

Thomas

Fra : vadmand

Dato : 09-06-03 09:33

" Thomas Ærvold Bjerre" <tbjerre@hco.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse

> Lige præcis. Set i bakspejlet skulle Farnsworth have haft den Oscar i
stedet
> for Kevin Spacey. Og så skød manden sig selv...

Det har jeg ikke hørt om - fortæl, fortæl!

Per V.

Fra : Carl Drud

Dato : 09-06-03 09:40

http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/961062.stm

--
Carl

Fra : vadmand

Dato : 09-06-03 10:59

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Tak. Men under de omstændigheder forstår jeg ham nu godt. Og han nåede dog
at blive 80.

Per V.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-06-03 14:10

"vadmand" <perve@post.tele.dk> writes:

> Tak. Men under de omstændigheder forstår jeg ham nu godt. Og han nåede dog
> at blive 80.

Og så ikke ud som om han var en DAG over 73.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Man skal ikke dø en lineær død."
The RockBear. ((^))          - Birksted

Fra : Andrew

Dato : 09-06-03 11:27

> [...]
> aften kl. 20.40.
> Her er virkelig noget at komme efter, også for dem, der ikke bryder sig om

Ja for fanden, det var da en fantastisk film. Tak for tippet !!!

Fyren, der spillede Alvin Straight gjorde sgu da et FABELAGTIGT stykke
arbejde. Det var ganske enkelt en pragtpræstation skuespilmæssigt! RESPEKT!

Mvh Anders