GF4 MX440 TV-out
Fra : Morten Nielsen

Dato : 08-06-03 13:01

Hej,

Jeg har købt ovenstående og forbundet det med mit TV, og jeg har til
min store glæde været i stand til at se små filmklips i mediaplayer og
slideshows fra Powerpoint på mit TV.

Så langt så godt - problemet er, at jeg ikke kan finde ud af at få
outputtet fra f.eks. BSplayer over på mit TV. Selve applikationen
vises godt nok, men ikke filmen. Med Mediaplayer kan jeg sagtens få
det til at virke, men ikke med andre players (BSplayer, PowerDVD etc.)

Jeg anvender Detonator 44.03 og Nview og har efterhånden rodet rundt
overalt i opsætningen, men jeg har endnu ikke hittet ud af, hvad jeg
gør galt. På google har jeg læst en del om "Clone", men det kan jeg
ikke finde noget i Nviews opsætning.

Idéer?

Morten

Fra : Morten Nielsen

Dato : 09-06-03 13:42

On Sun, 08 Jun 2003 14:00:51 +0200, Morten Nielsen
<nielsen@kardemommeby.com> wrote:

> [...]
>overalt i opsætningen, men jeg har endnu ikke hittet ud af, hvad jeg
>gør galt. På google har jeg læst en del om "Clone", men det kan jeg

Jeg svarer lige mig selv: Det hjalp, da jeg satte mit TV til at være
Skærm #1 og derefter rebootede min PC.

Nielsen