Træt af dk.binaries i OE
Fra : Peter M

Dato : 08-06-03 11:46

Hej
Nu er jeg ved at være rigtigt træt af news:dk.binaries da jeg snart ikke kan
finde rundt i den p.g.a. meget lange indlæg
Men da jeg har fulgt lidt med derude kan jeg forstå at det er fordi jeg
bruger den forkerte newsreader.
Ok, hvad skal jeg så bruge i stedet ?
Mine krav til den er såmænd bare at den skal kunne fjerne de meget lange
indlæg og evt lægge dem i tråd eller hvad det nu er der sker, bare det
bliver mere overskueligt.
mit krav til den er at den selvfølgelig også skal lægge det i tråd selv om
jeg altid har sorteret i dato.
Mit 2 krav til den er at jeg vil kunne søge efter grupper selv om jeg ikke
kender hele navnet
F.eks sådan : dk. (mellemrum) icq så får jeg news:dk.internet.software.icq
frem.
det skriver jeg pga at jeg har prøvet flere newsreadere og hvor ingen af dem
har kunnet gøre det på samme smarte måde som OE

mvh
Peter M.

--
Ved Reply til mig fjern
"FJERN DETTE" i min e-mail adresse.

Fra : Brutalis

Dato : 08-06-03 12:03

Prøv xnews http://xnews.newsguy.com/ de ting kan den klare

> [...]
> kender hele navnet
> F.eks sådan : dk. (mellemrum) icq så får jeg news:dk.internet.software.icq

Hvis du vil ændre din søgning så du bruger * i stedet for (mellemrum) kan
den også dette (jeg har lige prøvet)

--
Brutalis

Fra : Peter

Dato : 08-06-03 12:38

Hej Brutalis

> Prøv xnews http://xnews.newsguy.com/ de ting kan den klare

tak skal du ha, jeg har da prøvet Xnews her før hvor det ikke fik så mange
chancer, men nu får den en chance igen,(er forøvrigtigt den jeg skriver fra
nu)
Men........, jeg har prøvet at kikke lidt på den, og jeg kan ikke lige se
hvordan jeg kan sætte mine abbonerede grupper op på en måde som det bliver
overskueligt på
Jeg ville jo gerne have den så den satte mine grupper op i højre side så
det er dejligt nemt at overskue, og så det er nemt at gå fra den ene gruppe
til den anden uden at skulle ned i bunden og finde dem i en lille firkant
dernede
Er det muligt eller skal jeg bare vænne mig til det som det er nu

mvh
Peter M

Fra : Peter

Dato : 08-06-03 12:42

hva søren er nu det med den
jeg kan se at den ikke viser "smilyes"
men det MÅ den jo kunne det kan da ikke passe andet
hvordan får jeg den lige til det

Mvh
Peter M

Fra : Brutalis

Dato : 08-06-03 12:58

"Peter" <lpmREMOVEDETTE@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gruppe
> til den anden uden at skulle ned i bunden og finde dem i en lille firkant

Hvad med i "Window" ->"Tile Vertically", det må kunne gøre det
--
Brutalis

Fra : Madsen

Dato : 08-06-03 12:44

Peter skrev:

> Men........, jeg har prøvet at kikke lidt på den, og jeg kan ikke
> lige se hvordan jeg kan sætte mine abbonerede grupper op på en
> måde som det bliver overskueligt på

Prøv et kig på: <http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/>

Madsen.