Tyskland _ Zugspitze
Fra : Jens Nielsen

Dato : 08-06-03 10:02

jeg skal til venedig i næste uge og bruger et par dage på at kommer derned i
bil.

første stop er münchen og næste stop er innsbruck.

overvejer muligheden for at besøge zugspitze mellem de to stop - vi er to
voksne og 2 børn.

har set at der både er en togbane og en svævebane op på bjerget - er der
nogen der har prøvet dette og kan give mig et par gode råd.

mvh
jens

Fra : Inger Buchard

Dato : 08-06-03 11:10

Jeg var lige forbi http://www.zugspitze.de/deutsch/index.html i går - der er
priserne på turen op og ned og tidsforbruget.
Jeg har lige besluttet at bruge vejen fra München over
Garmisch-Partenkirchen til Sydtirol i stedet for Brennermotorvejen til
Bolzano - og det ser også ud til at det er en god ide at fortsætte ind i
Østrig fra Garmisch-Partenkirchen for at komme til Innsbruck.

God tur.
Inger

Fra : Jens Nielsen

Dato : 08-06-03 11:33

har lige været inde og kigge på hjemmesiden og det ser spændende ud - der
kunne man jo godt bruge en formiddag selvom det ser lidt dyrt ud.

nu skal jeg bare finde ud af hvordan man får mest for pengene.

jens
"Inger Buchard" <ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> skrev i en
meddelelse news:3ee30a9b$0$5190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...