Billigt og godt kattegrus?
Fra : Louise Viborg

Dato : 07-06-03 15:36

Hej med jer!
Er der nogen der kender et godt og billigt kattegrus? Vi bruger
efterhånden mange 100'er kroner på grus om md. Så nu vil jeg hellere
finde noget billigt og godt og så give dem mere grus istedet for at
sparer på det.
Jeg mener at der er nogen der bruger noget fra Fakta, som skulle være
godt og klumpende?

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Formidling af vildtlevende katte/killinger
www.glemte-katte.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 07-06-03 15:47

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
> http://www.shunozahra.dk
>
> Formidling af vildtlevende katte/killinger

Hej Louise
Vi bruger træpiller (miljøstrø). Det virker fint m.h.t. lugt også hos vores
fertile hankat. Det eneste er at nye katte (f.eks. hunkatte vi har til
parring) er et stykke tid om at vænne sig til det.
Jeg ved at der er mange opdrættere, der bruger dette bl.a. fordi det er
betydeligt billigere.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-06-03 15:54

Hej Vibeke!
Er det noget du køber i dyrehandlen? For eg købte engang en kæmpe sæk
træpiller i en dyrehandel og det smuldrede når kattene tissede i det,
og så var der jo ikke meget fidus i det, syntes jeg.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Formidling af vildtlevende katte/killinger
www.glemte-katte.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 07-06-03 15:57

> [...]
> Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
> http://www.shunozahra.dk

Formidling af vildtlevende katte/killinger

Hej
Jeg køber det enten i Bilka, Føtex eller hos Pethouse.
Det er meningen at det skal smuldre, når det er brugt er det nærmest som
savsmuld, men det virker stadig.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-06-03 16:12

Hej Vibeke!
Jeg brød mig ikke så meget om det, så jeg tror lige jeg leder videre
Men tak for det

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Formidling af vildtlevende katte/killinger
www.glemte-katte.dk

On Sat, 7 Jun 2003 16:57:05 +0200, "Battlefield´s"

Fra : maz

Dato : 07-06-03 16:03

"Louise Viborg" > wrote in message
> [...]
> sparer på det.
> Jeg mener at der er nogen der bruger noget fra Fakta, som skulle være
Kattegruset fra Fakta hedder 'Sille' og koster 23,- for 8 liter. Der er 2
slags: klumpende og ikke-klumpende. Jeg er selv lige skiftet til Sille
(klumpende) for nylig og det virker perfekt ! - selv Zeus gider bruge det.:)
Urinen samler sig i store nærmest firkantede klumper efter nogle timer - så
det virker rigtig godt. Gruset er i øvrigt naturfarvet og ikke hvidt, som
man kunne foranlediges til at tro - men det virker ! (og tak til Dorthe Prip
for anbefalingen i tidernes morgen)...
maria

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-06-03 16:13

Hej Maria!
Det vil jeg da lige prøve så

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 07-06-03 17:16

Hej Louise..Jeg har prøvet kattegruset fra Fakta som du omtaler, og det er
udmærket (det hvide) det har en ganske svag parfume-duft og det er
klumpende....prøv hilsen Majbritt

Fra : Nina El Falaki

Dato : 07-06-03 21:31

Hej Louise

Faktas kattegrus klumper fantastisk godt, men det støver noget så
forfærdeligt.

Kan dine katte lide Miljøstrø - sammenpresset savsmuld - kan du købe
brændselspellets hos Statoil, og de kan godt nøjes med at få 1 sæk hjem.
Miljøstrø koster 99,- for 14,7 kg
Brændselspellets koster 55,- for 16 kg.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Jynis

Dato : 08-06-03 07:50

> [...]
> Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
> http://www.shunozahra.dk
>
> Formidling af vildtlevende katte/killinger

Hej Louise
Jeg bruger kattegrus fra Meldgård til mine 5 killinger, det er natur farvet
, støver ikke og klumber. jeg har ikke mærket nogen dårlig lugt, men jeg
renser også bakken 2 gange i døgnet, Der er 20 l. ( vejer nok 25 kg. )for
82,50 kr.
Jeg søger stadig hjem til 3 af hittemisses killinger.
Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Tournesol

Dato : 08-06-03 09:12

Louise Viborg wrote:
> [...]
> Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
> http://www.shunozahra.dk
>
> Formidling af vildtlevende katte/killinger

Hej

Jeg bruger super carino eller amora jeg køber det hos hunde og katte stor
køb i helsingør der får jeg opdrætter rabat så jeg kun giver 87,50 for 20 kg
kattegrus den holder hos mig 1 mrd og jeg har 5 katte (1fertil han) alle
indendørs.

nu kan jeg ikke huske hvor du bor men de bringer ud på hele sjælland for en
pris af 25 hvis du køber for emre end 1000 er transporten gratis

Knus henriette.