Så er det i aften +Live+ spiller i Vega
Fra : Daniel Andersen

Dato : 07-06-03 08:28

Og det er der vist ikke andet at sige til end - ARH YEAH!

Til alle jer andre der skal derind - Vi ses til et brag af en koncert

Mvh
Daniel-San

Fra : Preben Kvist

Dato : 07-06-03 09:04

Er der flere billetter ?

Preben Kvist

Fra : Daniel Andersen

Dato : 07-06-03 09:20

> Er der flere billetter ?

Jeg tvivler - Der har været udsolgt i over 1 måned nu, og flere her i
gruppen har eftersøgt tidligere :-|

Fra : zcully

Dato : 07-06-03 11:03

> [...]
> Og det er der vist ikke andet at sige til end - ARH YEAH!
>
> Til alle jer andre der skal derind - Vi ses til et brag af en koncert

Jep og Århus imorgen
HUSK at tjekke de 3 sidste cd'er ud!! Deres set består stortset kun af sange
fra de 3 albums. Der er en 4-5 sange fra de 3 første som først kommer som
noget af det sidste...
Jeg fortalte det til en kammerat som blev helt chokeret da han stortset kun
kender Throwing copper og den sorte. Så er man sgu lidt på herrens mark.

Men fed koncert bliver det. Jeg skal se dem i Århus imorgen.

/Zcully

Fra : Wolff

Dato : 08-06-03 01:06

> Jep og Århus imorgen

That's an arh yeah too!

> [...]
> kender Throwing copper og den sorte. Så er man sgu lidt på herrens mark.
>
> Men fed koncert bliver det. Jeg skal se dem i Århus imorgen.

Ok then! - Hvordan kender du egentlig set'et?

- Vi er 3 gutter (Daniel-San inklusiv) der skal se dem i aften. Vi er ikke
helt ligeglade med hvad de spiller, men bare så lidt fra V som muligt, så
kan det kun blive ekstra fedt, selvom der selvfølgelig er nogle numre på som
sparker r....!

Ellers held og lykke med at se dem i Århus i morgen på Train - Havde vi haft
finanserne, havde vi taget dem der med

Mvh
Dr. Wolff

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-06-03 12:20

On Sat, 7 Jun 2003 12:03:21 +0200, "zcully"
<*removethis*zcully@hotmail.com> wrote:

> [...]
>kender Throwing copper og den sorte. Så er man sgu lidt på herrens mark.
>
>Men fed koncert bliver det. Jeg skal se dem i Århus imorgen.

Hvad synes du så?
Jeg synes det var en fed koncert med knald på. Der var desværre skruet
lidt for langt ned for lyden i en periode, men de fik da heldigvis
skruet op igen.
Ellers var der gang i den og masser af fede numre og bandet (læs: Ed)
var da også tændte.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Daniel Andersen

Dato : 09-06-03 12:38

> Hvad synes du så?

Det var for fedt! - Især når alle bare er med, og ikke bare står og hænger.
Man blev også lidt svedt - Var nødt til at købe en tour-t-shirt så jeg havde
noget tørt at gå hjem i

> Jeg synes det var en fed koncert med knald på. Der var desværre skruet
> lidt for langt ned for lyden i en periode, men de fik da heldigvis
> skruet op igen.

Det bemærkede jeg faktisk ikke. Havde hørepropper på som jeg regulerede alt
efter hvor højt jeg ville ha' det. Var til sidst dog så svedt i ørene, at de
havde problemer med at sidde fast, og jeg måtte derfor tage dem ud for ikke
at tabe dem.

> Ellers var der gang i den og masser af fede numre og bandet (læs: Ed)
> var da også tændte.

Ja - Det er fedt at se at de også nyder det. Der var også kollosal respons
fra publikummet. Måske mindre publikum end de er vant til, men alle var 100%
med. Det gælder jo også om at give dem lyst til at komme igen . Har også
været inde og se Nickelback og Lifehouse og det kan slet ikke sammenlignes -
Der står de fleste bare og hænger og rocker lidt med. Det får man slet ikke
lov til med Live

Fra : Daniel Andersen

Dato : 07-06-03 23:48

> Til alle jer andre der skal derind - Vi ses til et brag af en koncert

Og hold da ferie det var en fed koncert . De sparkede virkelig så meget
numse.... Setlisten kunne dog være bedre, men heldigvis er det ret
ligegyldigt hvad de spiller - Det er fedt ligemeget hvad

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 08-06-03 00:03

Daniel Andersen wrote:

> Og hold da ferie det var en fed koncert . De sparkede virkelig så
> meget numse.... Setlisten kunne dog være bedre, men heldigvis er det
> ret ligegyldigt hvad de spiller - Det er fedt ligemeget hvad

Lad mig høre setlisten! Spillede de mange fra deres nye - i så fald kan det
da ikke have været helt galt!

Mvh
Anders

Fra : Daniel Andersen

Dato : 08-06-03 12:16

> Lad mig høre setlisten! Spillede de mange fra deres nye - i så fald kan
det
> da ikke have været helt galt!

Nu skal jeg se hvad jeg kan huske.... De spillede ihvertfald:

She
Like I Do
All Over You
Beauty Of Grey
Heaven
Run Away (Vistnok!)
Lakini's Juice
The Dolphin's Cry
Run To The Water
They Stood Up For Love
Voodoo Lady

Fra : Daniel Andersen

Dato : 08-06-03 12:21

> She
> Like I Do
> All Over You
> Beauty Of Grey
> Heaven
> Run Away (Vistnok!)
> Lakini's Juice
> The Dolphin's Cry
> Run To The Water
> They Stood Up For Love
> Voodoo Lady

Og så lige for at gøre det færdigt, da jeg kom til at sende lidt tidligt:

Lightning Crashes
White, Discussion
I Alone
Selling The Drama
Overcome

.... Tror faktisk jeg fik de fleste med. Det er ikke lige i den rækkefølge -
De afsluttede med Lightning Crashes... OG spillede lige et ekstra
ekstranummer (kom på scenen for 3. gang) og fyrede White, Discussion af .
De startede med She - En fed måde at starte en koncert på...

Egentlig ikke en tosset setlist nu jeg ser den igen - Der vil altid være
nogen de ikke får spillet, når de har fede numre til en hel aften

Skulle også har købt en billet til Århus... Det var for fedt!.

Fra : Brian Kals

Dato : 08-06-03 12:30

> Skulle også har købt en billet til Århus... Det var for fedt!.

Ser også frem til at se dem i Århus iaften, vi skal 6 derind og se dem.
Der er sjovt nok ingen der har meldt fra, så ingen ekstra billet til dig,
sorry

Mvh
Brian

Fra : Daniel Andersen

Dato : 08-06-03 13:16

> Der er sjovt nok ingen der har meldt fra, så ingen ekstra billet til dig,
> sorry

Forståeligt... Vi sad inden vi skulle afsted og prøvede at sætte en pris på
hvor mnage spir vi skulle ha' helt reelt for at opgive billetten sådan 3-4
timer inden koncerten - Det skal I næsten prøve, og tage legen seriøst.
Rimeligt vildt hvor langt man kan komme op!...

MEN god tur i aften - Spændende at høre hvor meget setlisten afviger... Det
kan kun blive fedt igen i aften

Mvh
Daniel-San

Fra : Brian Kals

Dato : 08-06-03 14:47

> [...]

> timer inden koncerten - Det skal I næsten prøve, og tage legen seriøst.
> Rimeligt vildt hvor langt man kan komme op!...

Utroligt men sandt, der er sku en der har meldt fra.
Så der er faktisk et stk til salg
Tømmermænd, vorre herre bevares, sådan en tøs.
Nå men den ryger nok ved indgangen mon ikke

Mvh
Brian

Fra : Brian Kals

Dato : 08-06-03 15:28

"Brian Kals" <houge@REMOVEsmart-tech.dk> wrote in message

> Nå men den ryger nok ved indgangen mon ikke

Ja nu er den væk, så det var meget før indgangen

Mvh
Brian

Fra : sune vuorela

Dato : 08-06-03 14:46

En der kalder sig "Daniel Andersen"
<bluwduch@NOSPAMATALLvip.cybercity.dk> skrev:

[sætliste]

sætlisten står også i gaffas røvdårlige anmeldelse af koncerten:
http://www.gaffa.dk/anmeldelser/view.php?mreview_id=23500&artist_focus=19128

Personligt mener jeg at det var en p*ssefed koncert!

--
Sune

Fra : sune vuorela

Dato : 08-06-03 14:53

En der kalder sig sune vuorela <nospam@vuorela.dk> skrev:

bla - forkert link

>http://www.gaffa.dk/anmeldelser/view.php?mreview_id=23500&artist_focus=19128

korrekt er:

http://www.gaffa.dk/anmeldelser/view.php?mreview_id=26183

--
SUne

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 08-06-03 15:31

"sune vuorela" <nospam@vuorela.dk> wrote in message

> http://www.gaffa.dk/anmeldelser/view.php?mreview_id=26183

Den anmeldelse sidder lige i plet. Ikke mht. koncerten (den har jeg ikke
set) men med hensyn til at Live er blevet "familievenlig rockmusik spillet
af velafrettede, flinke familiefædre" og "omkostningsfri frelsthed i
stadionklassen". Deres musik er blevet kedelig og forudsigelig og deres
tekster er forfærdelige frelste.

"I don't need no one to tell me about heaven
I look at my daughter, and I believe.
I don't need no proof when it comes to God and truth
I can see the sunset and I perceive, yeah"

Helt ærligt... Derudover har deres musik mistet den glød og stemning som den
havde på Throwing Copper og Secret Samahdi (og til dels The Distance...).
Det lød som om de virkelig havde noget at synge for. Det gør det ikke mere.
Tilbage er bare postgrungens (eller hvad man nu vil kalde det) svar på Keld
Heick.

Simon