Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Jeg bliver rigere og rigere !
Fra : Ole

Dato : 06-06-03 20:09

Købte omkring Nytår 2003 en stor sum 5 pct obligationer kurs 96 nu er de steget til langt
over 98 og er på vej til kurs 99.
Dejligt at kursgevinsten er skattefrit. Forslag til hvordan jeg skal bruge mine 3,8 mio kr
?

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-06-03 22:36

"Ole" <holtesletmig@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
96 nu er de steget til langt
> over 98 og er på vej til kurs 99.
> Dejligt at kursgevinsten er skattefrit. Forslag til hvordan

På en *troll-alert* ?
--
Brian Sørup

Fra : Kent Sune Mikkelsen

Dato : 07-06-03 07:59

Ja købe dig ind i www.Prosperclub.net
Bare send en mail så får du også en konto på bahamas det er fedt at ha en
konto der

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 07-06-03 10:02

> [...]
> over 98 og er på vej til kurs 99.
> Dejligt at kursgevinsten er skattefrit. Forslag til hvordan jeg skal bruge

Og vi skulle tro på at du har 125 mio stående i 5%?

\MK

Fra : Lars Christensen

Dato : 07-06-03 13:18

On Sat, 7 Jun 2003 11:01:55 +0200, "Morten Klostergaard"
<mgk@teraDOTdk> wrote:

>Og vi skulle tro på at du har 125 mio stående i 5%?
>
>\MK

Ole er en troll

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 07-06-03 13:30

KØB dig et liv, da det ikke ser ud til at du har fået et i sin tid, siden du
opretter en tråd om det!!!

Fra : Lazy

Dato : 08-06-03 05:09

Hej

Lad dog Ole glæde sig over hans held, hvis det er en løgnehistorie er det da
mest ærgeligt for ham selv.

Misundelse er en grim ting.

Jeg synes da også jeg har gjort det godt, startede med nul og nix for 20 år
siden, og skylder kun 1.000.000kr væk nu.

Mvh

Lazy

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller(fjern dette)@get2net.> skrev i en
meddelelse news:3ee1da56$0$97252$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 16-06-03 13:13

> Jeg synes da også jeg har gjort det godt, startede med nul og nix for
> 20 år siden, og skylder kun 1.000.000kr væk nu.

Så hvis du bliver 80 regner du med at være nået op på en gæld på 4Mkr ?

/A

Fra : thomas

Dato : 07-06-03 22:29

Jeg har en måde du kan bruge bare lidt af dem:) på velgørenhed!!! Jeg har en
hjerneskadet datter som skal igennem en amerikansk trænings program der
hedder "Doman" metoden. Men da det kommer til at koste os ca. 100.000kr om
året extra end det vi har :( Så nu hvor du selv spørger såå :) Men se
www.maja.speedinet.dk hvis du vil vide mere. På forhånd tak.

M.v.h.

Thomas Hammershøi

Fra : Thea, Sille, Aksel &~

Dato : 30-06-03 20:12

Se sponsore søges. sendt ind af Thomas d/2/6-03.
mvh. Per.

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 30-06-03 20:25

Ole wrote:

> [...]
> over 98 og er på vej til kurs 99.
> Dejligt at kursgevinsten er skattefrit. Forslag til hvordan jeg skal bruge mine 3,8 mio kr

Det klarer du selv[1], de 125 mill du har spekuleret med er meget mere interessante.

[1] dem taber du ved næste kursfald, som næsten er nået, men du var for grådig,
du ventede til kurs 101 ?

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Robin Larsen

Dato : 07-07-03 20:33

Det lydder nu meget godt, men kan nogen af jer slå en stigning på 1200 % på
aktier ???

Fra : kn

Dato : 07-07-03 21:19

"Robin Larsen" <rob2000@image.dk> wrote in message
> Det lydder nu meget godt, men kan nogen af jer slå en stigning på 1200 %

> aktier ???

det bablerplydder nu meggittt godt.
p.o.

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 07-07-03 23:45

Robin Larsen wrote:

> Det lydder nu meget godt, men kan nogen af jer slå en stigning på 1200 % på
> aktier ???

Jow da, vi spiller da også af og til Matador.

Fra : Morten DH

Dato : 08-07-03 18:31

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jow da, vi spiller da også af og til Matador.

Så prøv at forestille dig at i spillede det med rigtige penge

Fra : kn

Dato : 08-07-03 20:56

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> "Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Så prøv at forestille dig at i spillede det med rigtige penge

jamen det er da nemt at forstille sig !
(jeg kan/vil naturligvis ikke svare på Erik's vegne !)

jeg køber kongens nytorv for et imaginært beløb som
jeg har tjent via et eller andet mlm ged som gav mig
et afkast på 14000% og der var ingen nævneværdige
omkostninger - udover småting som f.eks venskaber.

stop nu din hvervekampagne (provokationer - troll) og fis over til en ng
hvor der er tilstrækkelig med dummernixer.

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 09-07-03 19:56

Morten DH wrote:

> Så prøv at forestille dig at i spillede det med rigtige penge

Det kan jeg nemt, det sker kun ved at snyde andre,
og det har du det fint med ?

Efter dine pæne etiske oplysninger om, hvordan du oplyser dine får ?

Fra : Morten DH

Dato : 10-07-03 16:25

> Det kan jeg nemt, det sker kun ved at snyde andre,
> og det har du det fint med ?
>
> Efter dine pæne etiske oplysninger om, hvordan du oplyser dine får ?

Øh nu ved jeg ikke med dig; men jeg spiller da normalt Matador uden at
snyde - uanset om man spiller om rigtige penge eller ej?!?

Dit indlæg siger vist mere om din etik end mig - og så tror jeg iøvrigt vi
er meget OT her