Bedste billede...
Fra : zcully

Dato : 06-06-03 14:58

Man taler tit om hvilken DVD der har den bedste lyd, men nogle forslag til
en DVD hvor billedet står knivskarpt? Selvfølgelig gerne flere og
forskellige genrer!!

Jeg får nyt TV i næste uge og så kunne det jo være fedt at bruge en film man
virkelig ved er kram til at teste med

/Zcully

Fra : Peter Larsen

Dato : 06-06-03 16:20

"zcully" <*removethis*zcully@hotmail.com> wrote in message
> Man taler tit om hvilken DVD der har den bedste lyd, men nogle forslag til
> en DVD hvor billedet står knivskarpt? Selvfølgelig gerne flere og
> forskellige genrer!!

Jeg ville nok sige Toy Story, danm det er flot :)

Hilsen

Peter

Fra : kr0oZe

Dato : 06-06-03 17:44

"Peter Larsen" <Trump???@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville nok sige Toy Story, danm det er flot :)

Ja, der er faktisk god skik for det i animationsfilm... Lilo & Stitch var
også et rigtig flot billede.

--
// Christian Kruse //
Skribent @ www.filmzonen.dk

Fra : Morten DH

Dato : 06-06-03 17:53

"kr0oZe" <ckruse3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja, der er faktisk god skik for det i animationsfilm... Lilo & Stitch var
> også et rigtig flot billede.

Specielt de 100% computeranimerede er gode fordi man benytter en 100%
digital overførsel - altså ikke noget med film til video...

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 10-06-03 11:46

"Peter Larsen" <Trump???@pc.dk> skrev i en meddelelse

> "zcully" <*removethis*zcully@hotmail.com> wrote in message
>
> Jeg ville nok sige Toy Story, danm det er flot :)

Ja, men 2'eren er endnu flottere og så kommer Buzz Lightyear rigtig til sin
ret i denne.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : kfc

Dato : 06-06-03 22:48

"zcully" <*removethis*zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Man taler tit om hvilken DVD der har den bedste lyd, men nogle forslag til
> en DVD hvor billedet står knivskarpt? Selvfølgelig gerne flere og
> forskellige genrer!!

superbit dvd'er kik & læs lidt her :
http://www.sonypictures.com/cthe/superbit/

kfc :)

Fra : kfc

Dato : 07-06-03 14:37

> [...]
> Man taler tit om hvilken DVD der har den bedste lyd, men nogle forslag til
> en DVD hvor billedet står knivskarpt? Selvfølgelig gerne flere og

og et lille tilæg's ? her..

nogen der ved lidt om kvaliteten på IMAX Dvd'eren ??

har kikkede lidt på imax filmen.. og flere af dem har jo osse DTS lyd.. såå
det ville være fedt at høre fra nogen af jer med list erfaringer med dem

kfc :)