Vin i Helsingör
Fra : Julia

Dato : 06-06-03 10:47

Hej!
Vi tänker att handla vin i Helsingör. Kan någon tipsa oss om några bra
affärer med stort sortiment och rimliga priser?
Tack på förhand.

Fra : Martin Seebach

Dato : 06-06-03 14:28

Julia wrote:
> Hej!
> Vi tänker att handla vin i Helsingör. Kan någon tipsa oss om några bra
> affärer med stort sortiment och rimliga priser?
> Tack på förhand.

De fleste af vinhandlerne i Helsingør området er målrettede mod
svenskere, der skal have en masse vin og øl, og det skal bare være
billigt. De har bl.a. vin stående på paller i solen i hele dage - ikke
en ønskelig stiuation for en vin.

Philipson Wine i Kokkedal (20 min i bil syd for Helsingør) har et stort
udvalg af høj kvalitet, og aldeles rimelige priser.

Se http://www.philipsonwine.dk/

- Martin

Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 06-06-03 18:02

Julia wrote:
> Hej!
> Vi tänker att handla vin i Helsingör. Kan någon tipsa oss om några bra
> affärer med stort sortiment och rimliga priser?
> Tack på förhand.

Hej Julia

Du skal bare gå lidt rundt i byen og kigge.
Der er masser af seriøse vinhandlere i byen, der har gode billige vine.

Hold dig fra det vi kalder "svenskerbutikkerne"!
Det er dem hvor der står vine ude foran forretningen.

Du kan starte med at gå i Strandgades Vinhandel, hvor de har gode
vine.....ikke de billigste i byen, men altid "et godt glas"

I danmark er de første ca. 15 kr. div. afgifter, derefter skal der lægges
transport, profit og moms, så de første 25 kr. er overhovedet ikke til
vinen. Først derfter betaler du for vinens kvalitet.

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
remove fbi.