Vaske bræt
Fra : SØREN F. NIELSEN

Dato : 05-06-03 22:08

Hej

For en del år siden havde jeg en mave som et vaske bræt men !!! nu er den
sku ved at blive lidt løs i det !!! jeg ville høre om nogen af jer kende en
genvej til at få den tilbage eller man skal den hårde tur igennem ?

Mvh Søren

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 05-06-03 22:31

"SØREN F. NIELSEN " <sfnielsen@get2net.dk> wrote in message

> [...]
en
> genvej til at få den tilbage eller man skal den hårde tur igennem ?

Meget simpelt. Havde der været en naturlig genvej, så var der nok flere folk
derude med "vaskebræt"?

Den hårde tur.

> Mvh Søren

Nicolai

Fra : Lars

Dato : 06-06-03 10:15

"SØREN F. NIELSEN " <sfnielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kende en
> genvej til at få den tilbage eller man skal den hårde tur igennem ?

Jeg så sådan en smart lille ting i TV-shop, som jævnligt gennem hele
dagen giver dig stød, så du får krampetræninger i mellemgulvet. Er det
sådan en lille genvej, du mener

*/Lars

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-03 16:14

"Lars" <svend@bent.dk> wrote in message

> Jeg så sådan en smart lille ting i TV-shop, som jævnligt gennem hele
> dagen giver dig stød, så du får krampetræninger i mellemgulvet. Er det
> sådan en lille genvej, du mener

Jeg mente sådan noget bare var noget skrammel?
Virker sådan noget virkeligt?

Vil gerne have svar fra så mange som mulig.
Mvh
FB

Fra : SØREN F. NIELSEN

Dato : 06-06-03 21:37

Ja Jeg kunne også godt tænke mig at vide om det virke nu ser jeg ikke tv
shop !! det vil da være fedt hvis det bare var at sætte en maskine på og
lade den gøre det for en !!!

Mvh Søren

Fra : Frederiksen

Dato : 06-06-03 21:57

Ja Jeg kunne også godt tænke mig at vide om det virke nu ser jeg ikke tv
> shop !! det vil da være fedt hvis det bare var at sætte en maskine på og
> lade den gøre det for en !!!

Praktisk erfaring - godt nok ikke på mig selv, men på familiemedlem) - det
virker ikke.

Mvh Maria