Opsats savsæt, ny - brugt 1 gang.
Fra : Kim Kappel

Dato : 05-06-03 21:58

Jeg havde selv intentionen om at klargøre mine trofæer, havde skudt en
dåhjort sidste år, samt en forårsbuk i år.
Indtil videre har jeg brugt ca. 10 timer samt adskillige kr. til sav,
brintoverilte osv.
Dette er dog ikke det værste - næ - det er at det ser ud af h... til.
Jeg kan ikke lave det pænt og er faktisk temmelig træt af at mine
første to trofæer ikke er "perfekte"

MVH Kim

***

Fra : Valle

Dato : 05-06-03 22:23

"Kim Kappel" <kim@kappel.it> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke lave det pænt og er faktisk temmelig træt af at mine
> første to trofæer ikke er "perfekte"

Træning gør mester !!
Vi er alle startet et sted.
Du kunne evt få en erfaren til at stå ved din side når du ordner opsatsen,
der er som regel næsten altid en der gerne vil lære fra sig.

Jack Vallentin - Juelsminde.