Røget kartofler.
Fra : Erik Esmarch

Dato : 05-06-03 21:25

Er der nogen der ved noget om røget kartofler, hvordan behandles disse.
?Har nogen prøvet at tilberede Lavendelsauce.
Opskrift søges.

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-03 17:13

On Thu, 5 Jun 2003 22:25:02 +0200, "Erik Esmarch"
<erik.esmarch@mknet.dk> wrote:

>Er der nogen der ved noget om røget kartofler, hvordan behandles disse.

Kog dem og ryg dem, intet andet. Nye kartofler er efter min mening
bedst.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-06-03 17:38

"kelds" <kelds snabela ofir dot dk> wrote in message

> Kog dem og ryg dem, intet andet. Nye kartofler er efter min mening
> bedst.

Smagsstofferne i røg - som man iøvrigt sagtens kan pensle på maden - binder
sig til fedt og det er der ikke meget af i ny eller gamle kartofler.

Men ny er gode - dog ikke de udenlandske p.t.

I mikrobølgeovn til de sir plop - hvis gamle - kun halv så lang tid hvis ny