2x GFX kort i 1pc under WinXP
Fra : CyberDyne

Dato : 05-06-03 19:45

Nogen der ved om det er muligt at proppe 2 stk gfx kort i en PC ?
Det er selvfølgelig i WinXP og det ene vil være AGP og det andet PCI.

Formålet er at kunne se et 3D spil på den ene skærm og så mit skriverbord på
den anden skærm (samtidig).
Nogen der har prøvet dette ? (på den ene eller anden måde)
Og i så fald hvordan arbejder musen/tastetur, hvordan "tasker" man fra den
ene skærm til den anden ?

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 05-06-03 21:30

> [...]

> Nogen der har prøvet dette ? (på den ene eller anden måde)
> Og i så fald hvordan arbejder musen/tastetur, hvordan "tasker" man fra den

Det fungere helt perferkt i windows, men husk at du skal vælge PCI som
primært grafik kort i bios, ellers går der kage idet...

Det med 3d spil vil dog nok give problemer, nu har jeg kun prøvet med
Counter Strike, men der er den anden skærm ubrugelig imens man spiller...

Fra : No1

Dato : 05-06-03 23:55

> Det fungere helt perferkt i windows, men husk at du skal vælge PCI som
> primært grafik kort i bios, ellers går der kage idet...

Det virker OK her med AGP som primær.

> Det med 3d spil vil dog nok give problemer, nu har jeg kun prøvet med
> Counter Strike, men der er den anden skærm ubrugelig imens man spiller...

Jeg kan se min desktop på den sekundære skærm samtidig med CS på den
primære. Men man kan kun se hvad der er på den imens man spiller - man kan
ikke lige påvirke programmerne på dem imens man spiller.

GF2mx400 AGP + GF2mx200 PCI

Fra : CyberDyne

Dato : 06-06-03 04:54

"No1" <cccccccccc@nonexisting.doooooomain.com> wrote in message

> Jeg kan se min desktop på den sekundære skærm samtidig med CS på den
> primære. Men man kan kun se hvad der er på den imens man spiller - man kan
> ikke lige påvirke programmerne på dem imens man spiller.

Så ryger lidt af dampen jo af hele projected :/
Meningen var jo at jeg skulle kunne fedte rundt på den sekundære skærm mens
et 3D spil kørte

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 06-06-03 10:18

Jeg kan os godt se den... men man kan ik bruge den....

> Så ryger lidt af dampen jo af hele projected :/
> Meningen var jo at jeg skulle kunne fedte rundt på den sekundære skærm
mens
> et 3D spil kørte

Tjaa.... det er nu tit rart alligevel, specielt hvis man programere og laver
hjemmesider og den slags, så bliver windows skrivebordet hurtigt for lille