S: Opsats savsæt, ny - brugt 1 gang.
Fra : Kim Kappel

Dato : 05-06-03 14:02

Ny opsatssav, brugt 1 gang.
I sættet er der fastspændingsramme med skinner til saven, samt 1 stk.
sav.
Sælges for højeste bud over 400 (incl. porto)
Årsagen til salget er, at jeg ikke har den tålmodighed som skal til,
for at lave, koge, blege og save mine egne opsatser...

MVH
Kim Kappel
kim@kappel.it
Aalborg

Fra : Anders

Dato : 05-06-03 16:15

"Kim Kappel" <kim@kappel.it> skrev i en meddelelse
> [...]
> Årsagen til salget er, at jeg ikke har den tålmodighed som skal til,
> for at lave, koge, blege og save mine egne opsatser...

....Så holder du forhåbentligt op med at gå på
bukkejagt............................

Anders

Fra : Odense

Dato : 05-06-03 17:02

"Anders" <alfaekko@nospamget2net.dk> skrev i en meddelelse
> ...Så holder du forhåbentligt op med at gå på
> bukkejagt............................
>
> Anders

Hvorfor dog det?........ trofæer behøver da ikke betyde lige meget for os
allesammen - eller "gør det selv"-montering for den sags skyld.
Fortsæt da endelig hvis du nyder jagten og de oplevelser den giver.

MVH Per, Odense

Fra : Martin Nielsen

Dato : 05-06-03 19:40

Jeg nyder nu også bukkejagten, men "gider" ikke selv have bøvlet med
opsatsen,
det lader jeg folk som er bedre til det end om.
Du må have forsat knæk og bræk.

/Martin

Fra : Anders

Dato : 05-06-03 21:51

"Odense" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> allesammen - eller "gør det selv"-montering for den sags skyld.
> Fortsæt da endelig hvis du nyder jagten og de oplevelser den giver.

Det er muligt, det er mig, der er gammeldags, men jeg synes det hører med
til at gå på bukkejagt, at man ordner sin opsats selv. Generelt synes jeg,
at det at ordne vildtet hører med til jagten.

Ihvertfald er manglende tålmodighed et dårligt argument, da jagten i sig
selv da også kræver tålmodighed.

mvh
Anders

Fra : Odense

Dato : 06-06-03 11:52

> [...]
> at det at ordne vildtet hører med til jagten.
>
> Ihvertfald er manglende tålmodighed et dårligt argument, da jagten i sig

Hej
Der er nok dem der endnu mere gammeldags, der synes det er respektløst at du
ikke maler jagtens forløb hjemme på vægen.
Jeg mener vi skal have respekt for vildtet, og behandle det ordentligt, men
om pandeskallen bliver bleget med brintoverilte og hængt op på vægen, eller
geviret lavet til hundefløjter, det mener jeg er helt op til den enkelte.
Jeg mener også det er i orden at få en konservator til at ordne trofæet. Det
vil de fleste nok vælge, hvis de vil have bukken hovedmonteret.

MVH Per, Odense