Nokia 7110 mikrofon i klap
Fra : Jonas Rasmussen

Dato : 05-06-03 00:22

Jeg har en Nokia 7110, og desværre virker mikrofonen i klappen ikke. Jeg
ved ikke hvad der er i vejen med den, men nogle gange virker den men kun
lige de første par sekunder af en samtale, så holder den op med at
virke. Det er så ligegyldigt hvor meget man kører klappen op og ned,
lyden kommer ikke igen af den grund.
Det virker lige som om at det er en eller anden løs forbindelse...

Nogen der ved hvad der er galt?

Fra : Ebbe

Dato : 05-06-03 09:26

Jonas Rasmussen wrote:
> [...]
> lyden kommer ikke igen af den grund.
> Det virker lige som om at det er en eller anden løs forbindelse...

Jeg har også haft sådan en engang... Kan det ikke være at du rører de to
"metal" stænger på hver side når klappen er nede, som lyden går igennem.
Det kan være at du forstyrre strømmen...eller noget. Bare prøv at være
opmærksom på det næste gang du snakker.

Ebbe

Fra : Jonas Rasmussen

Dato : 08-06-03 22:06

"Ebbe" <ebbe@skummerDOTcom> wrote in message

> [...]
> "metal" stænger på hver side når klappen er nede, som lyden går igennem.
> Det kan være at du forstyrre strømmen...eller noget. Bare prøv at være

Ok, det vil jeg prøve at være opmærksom på, men jeg tvivler på at det er
det der er i vejen, da mikrofonen som regel virker i starten af en
samtale, og lidt senere holder op med at virke... Og så begynder den
ikke at virke mere i den samtale, lige meget hvor meget du gør for at få
den til at virke (rokker i klappen, ryster telefonen osv.)
Men tak for svaret.

Fra : Thomas²°°³

Dato : 05-06-03 20:38

"Jonas Rasmussen" <noldemand@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lyden kommer ikke igen af den grund.
> Det virker lige som om at det er en eller anden løs forbindelse...

Prøve at rense skinnerne med noget sprit, det virkede for mig.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam