Andet multimedie
bentjuul 3670
Skabelon til i indbydelse - i Publisher e~
Fra : Jesper - fjernx - La~

Dato : 04-06-03 23:46

Hejsa

Jeg skal have gjort en tjeneste for svigerfar, som fylder 50 år. Jeg skal
lave inbydelsen. De holder åbent hus om eftermiddagen og der skal sættes et
10*15 billede. Jeg havde tænkt mig at den kun skulle fylde en side.

Er der nogen som har lavet en skabelon, som jeg må stjæle? Det er ok, hvis
det er lavet i et andet program.

På forhånd tak

Jesper

Fra : hcma

Dato : 05-06-03 17:52

"Jesper - fjernx - Larsen" <larsenfjernxjesper@tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:3ede75e0$0$24726$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> 10*15 billede. Jeg havde tænkt mig at den kun skulle fylde en side.
>
> Er der nogen som har lavet en skabelon, som jeg må stjæle? Det er ok, hvis

Der ligger indbyggede skabeloner i Publisher
m v h
HC

Fra : Jesper - fjernx - La~

Dato : 05-06-03 19:23

> Der ligger indbyggede skabeloner i Publisher
> m v h
> HC

Har du set dem? de er dælme grimme.

mvh

Jesper

Fra : Tine Müller

Dato : 06-06-03 07:30

"Jesper - fjernx - Larsen" skrev
> [...]
> 10*15 billede. Jeg havde tænkt mig at den kun skulle fylde en side.
>
> Er der nogen som har lavet en skabelon, som jeg må stjæle? Det er ok, hvis

Måske kan du finde noget her http://tinyurl.com/dm7d som du kan bruge.

KH
Tine Müller

e-mail: tinem@email.dk