?? ATI 9700 (non pro)
Fra : Morten Jensen

Dato : 04-06-03 21:56

Et lille spg. JEg er nu på mit 4. ati kort (alle 9700'ere ) skal de virkelig
larme så meget?

Det sidste er under en uge gammelt og der "tuder".

Dell er venlige til at bytte, men tilsyneladende er det kort-designet det er
galt med.

Nogen ideer? (bliver nød til at bruge et GF 5200 - ikke godt...)

MVH
Morten

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 04-06-03 22:38

"Morten Jensen" <sit_morkaj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> galt med.
>
> Nogen ideer? (bliver nød til at bruge et GF 5200 - ikke godt...)

http://www.zalman.co.kr/english/product/zm80a-hp.htm

http://www.studiedata.dk/product.asp?product=693&page=1

Det skulle gøre det

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Stefan

Dato : 05-06-03 05:58

"Henrik Stavnshøj" <helian@nospam.dk> wrote in message

> http://www.zalman.co.kr/english/product/zm80a-hp.htm
>
> http://www.studiedata.dk/product.asp?product=693&page=1

Nogen der ved om den køleprofil kan monteres på et Sapphire ATI Radeon 9700 Pro
All-in-Wonder?
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017907

Jeg har nemlig tænkt mig at købe sådan et kort.

Jeg kunne forestille mig at TV-tuner eller andet er i vejen.

--
Venlig hilsen
Stefan

Fra : mogwai21

Dato : 04-06-03 22:53

Mit power color 9700pro lamer ikke

Fra : Arni R Sig 9220

Dato : 05-06-03 22:09

"mogwai21" <mogwai21@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Mit power color 9700pro lamer ikke

Så er det sikkert noget galt med dine ører. ;c)

Men vi har jo alle vores egen mening om hvad larmer og hvad ikke larmer.

Med denne monteret er der ikke nogen tvil det kan ikke blive bedre.

http://www.zalman.co.kr/english/product/zm80a-hp.htm

--
\\ Mvh.
_____________________
Arni R Sig
_____________________
"I think that there is a world market for maybe five computers"
Thomas Watson Senior , Chairman of IBM in 1943.

Fra : JohnnyB [2k]

Dato : 10-06-03 07:31

Til Morten Jensen

hvad med om du hentede de ting du har aftalt/bestilt hos mig, de har ligget
på Posthuset i 14 dage, jeg har bedt posthuset holde det tilbage dig, fordi
du ikke kan finde den seddel de har smidt ind af døren til dig.

du gider ikke engang svare på mine mails og siger du henter det når du ikke
kan se det er mig der ringer.

og er din mail gået istykker er TT nummeret : 04552779911DK som kan tastes
ind på www.postdanmark.dk/dk

har du tænkt dig at hente det eller hvad ?

johnny