Hvilken skærm?
Fra : Klaus Petersen

Dato : 04-06-03 14:18

Hej ng.

Nu er jeg blevet møj træt af min monitor og jeg vil have en ny.

Jeg vil gerne holde mig til CRT skærme i et prisleje omkring 5000-6000 kr.

Men hvad er godt?

Link til anmeldelser eller personlige erfaringer vil jeg sætte pris på.

Klaus.

Fra : Gismo

Dato : 04-06-03 14:19

"Klaus Petersen" <ng@spectual.ra.bnaa.dk> skrev i en meddelelse
> Hej ng.
>
> Nu er jeg blevet møj træt af min monitor og jeg vil have en ny.
>
> Jeg vil gerne holde mig til CRT skærme i et prisleje omkring 5000-6000 kr.
>
> Men hvad er godt?

Sikker på de ved det i dk.edb.hardware.skaerm

Gismo

Fra : Klaus Petersen

Dato : 04-06-03 14:20

> Sikker på de ved det i dk.edb.hardware.skaerm

Jo tak. Kendte ikke lige til den gruppe.

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 05-06-03 18:14

Til den pris ville jeg købe mig en 19 eller 21" Sony Trinitron, bedre billed
fås der bare ikke "basta"

MVH

Morten

Fra : ASKF

Dato : 08-06-03 17:32

Morten Wulff Nielsen ytrede sig i
<3edf7a5d$0$24683$edfadb0f@dread14.news.tele.dk> med dette:

>Til den pris ville jeg købe mig en 19 eller 21" Sony Trinitron, bedre billed
>fås der bare ikke "basta"

Det afhænger af om man kan vænne sig til de to horisontale skygger
damperweirene kaster!
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 08-06-03 20:07

> Det afhænger af om man kan vænne sig til de to horisontale skygger
> damperweirene kaster!

Jeg har selv en 19" sony og jeg lægger overhovedet ikke mærke til dem. De er
meget meget små !

MVH

Morten