Erfaring søges....
Fra : Jesper

Dato : 04-06-03 11:18

Hej
Efter at vi har fået ødelagt vores ferieplaner pga Sonnytours konkurs, så
har kæresten og jeg fundet en ny billig rejse som erstatnng for vores tur
til Budapest. Denne gang vil vi forsøge os med en tur til Prag med
Klingenberg rejser (Hotel Albatros), men inden vi bestiller rejsen og får
flere penge ud at svømme, vil vi da lige høre om der er nogen som enten gode
eller dårlige erfaringer med netop Klingenberg, og deres busrejser.
Endelig vil vi da også gerne høre om andres ture til Prag..... hvad skal man
se og hvad skal man gå uden om?? Eventuelle gode madoplevelser er meget
velkomne.

På forhånd tak
Jesper

Fra : bauchmann

Dato : 04-06-03 11:53

"Jesper" skrev d. 04-06-03 11:18 dette indlæg :
> [...]

skal man
> se og hvad skal man gå uden om?? Eventuelle gode madoplevelser er

Jeg har aldrig hørt om dem, men vil du være på den sikre side, så forhør
dig hos Dank rejsebureauforening. Adressen kan du finde på nettet.

m.v.h.
Torben

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 04-06-03 13:39

"bauchmann" <bauchmann.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> så
> tur
> får
> enten gode

Jeg var selv med Klingberg til Prag i 1999, og det var en glimrende tur. Alt
var som det skulle være. Det er et mindre familieejet firma som har været på
markedet i *mange* år, og har mange trofaste stamkunder.. Kan klart
anbefales.

Da jeg havde været afsted med dem, havde jeg en intention om at skrive en
længere rejsebeskrivelse - indtil videre er det ikke blevet til mere end det
her: http://www.fzc.dk/thomas/Prague99.asp, men der er da et billede af
udsigten fra en landvendt kahyt på Albatros, samt et af vores daværende
guide fra Klingberg

God rejse - det er en skøn by (selvom den er lige lovlig overrendt af
turister efterhånden). Og jeg tror heller ikke du behøver frygte noget hvad
Klingenberg angår.

-Thomas
Stud. HA.(fil.), CBS
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : T.T.

Dato : 05-06-03 09:56

Læs meget gerne Politiens håndbøger over Prag. Eller spørg på denne adresse:
http://www.andel3w.dk/antuser/danish/default.htm
Unge danske studerende, svarer hurtigt og meget beredvilligt.
Se også: www.kozel.cz
Et tjekkist bryggeris hjemmeside.Gå til den engelske side. Find
restauranter, se The Black Oxe. Besøg stedet, byens bedste øl.
God tur. Vidunderlig by. Kommer som regel til Prag 2 X om året.
T.T.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 07-06-03 12:50

"Jesper" <jesperts@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3eddc754$0$5138$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
>
> På forhånd tak
> Jesper
>

> Vi har besøgt "Prag" et par gange,og jeg syntes at i skal se denne side,
http://www.andel3w.dk/prague/danish/default.htm der er mange gode oplysninger som er
vær at kigge lidt på.
Håber i får en rigtig god tur for det er et dejligt land og by at komme til
Hilsen Hans/Hvidovre

--
Jeg interesserer mig meget for fremtiden,
for jeg vil tilbringe resten af mit liv i den.