Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Lån i bolig????
Fra : Jørn og Rikke Hougaa~

Dato : 04-06-03 08:30

nogen der kan forslå et selskab der låner penge ud til rinilige penge???
Skal låne 100000kr....

Fra : nusnus

Dato : 04-06-03 09:08

"Jørn og Rikke Hougaard" skrev d. 04-06-03 08:30 dette indlæg :
> nogen der kan forslå et selskab der låner penge ud til rinilige
penge???
> Skal låne 100000kr....
>
> I kan evt. prøve www.omegalån.dk
De vil gerne låne til nogle der har hus, og de går ind og laver et
pantebrev i huset.

Venlig hilsen Charlotte

http://www.kandu.dk/

Fra : Ole

Dato : 04-06-03 19:00

"Jørn og Rikke Hougaard" <jonne@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> nogen der kan forslå et selskab der låner penge ud til rinilige penge???
> Skal låne 100000kr....

I bliver ved med at spørge i NG om lån af penge, spar dem selv op, det har jeg gjort

Fra : kn

Dato : 04-06-03 19:32

"Ole" <holtesletmig@ofir.dk> wrote in message

> "Jørn og Rikke Hougaard" <jonne@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> >

> I bliver ved med at spørge i NG om lån af penge, spar dem selv op, det har
jeg gjort

Ole,
jeg er glad for jeg har en arbejdsgiver betalt adsl forbindelse, så jeg
(næsten) ikke
behøver at blive harm over at skulle downloade en så fuldstændig ligegyldig
mail fra dig.

jeg har så nu gjort nøjagtig det samme, men det er udfra et håb om
at du og andre svarer på spørgsmål stillet og ikke en omgang
ligegyldigt ævl.

man skal være mere end almindelig debil for ikke at være
vel vidende om at det er bedre at spare op.

Vh,
Keld

Fra : Martin

Dato : 04-06-03 20:39

Hej

"nogen der kan forslå et selskab der låner penge ud til rinilige penge???
Skal låne 100000kr....

Det klart billigste er realkreditlån, fx. BRF, Realkredit Danmark eller
Nykredit. Med variabelt forrentet lån er renten kun en smule over 2 % -
trækker du skattefordelen og inflation fra, ja så er det gratis at låne
pengene.

Der er dog lidt omkostninger, så et beløb på 100.000 kr. er minimum ved
realkredit og det kræver naturligvis noget friværdi (indenfor 80% af
handelsværdien).

Mvh. Martin

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 04-06-03 22:32

"Jørn og Rikke Hougaard" wrote:

> nogen der kan forslå et selskab der låner penge ud til rinilige penge???
> Skal låne 100000kr....

Tja, nu har du lige set rockerudsendelsen i DR1,
det er vist det bedste bud,
afbetalingensbetingelserne kan være lidt kraftige, men med de oplysninger
i giver, kan det vel ikke være andet,
når i ikke kan læse annoncer i diverse hefter med "kapital Finans" mv.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.