"Begær " fra Frisko
Fra : Thomas

Dato : 04-06-03 07:24

I det nye Eurowoman anmelder Katrine Ring sæsonens nye is, og kalder
bl.a. "Begær" fra Frisko for en pornois.

Det synes jeg er en meget god betegnelse.

Til gengæld smager "88 Black" rædsomt.

VH

Thomas

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 04-06-03 08:12

Thomas (th63@ofir.dk) skrev:

> Til gengæld smager "88 Black" rædsomt.

No way!!

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Marco

Dato : 04-06-03 08:28

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev:

> Til gengæld smager "88 Black" rædsomt.

Der skal da mere end held til at få noget velsmagende ud af denne
ingrediensliste:

Skummetmælkskoncentrat, sukker, delvist hærdet vegetabilsk fedt,
glukosesirup, vallepulver, ammoniumchlorid, farvestoffer (vegetabilsk kul,
karamelfarve), aroma, emulgator (mono- og diglycerider af vegetabilske
spisefedtsyrer, sojalecithin), lakridspulver, stabilisatorer (guargummi,
johannesbrødkernemel, carrageenan), overfladebehandlingsmiddel (bivoks,
shellak), smør.

--
Hilsen Marco

www.MecoWeb.dk
www.Kolonihaveportal.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-03 10:45

"Marco" <meco@ofir.dk> wrote in message news:bbk744$596$1@sunsite.dk...

> [...]
> spisefedtsyrer, sojalecithin), lakridspulver, stabilisatorer (guargummi,
> johannesbrødkernemel, carrageenan), overfladebehandlingsmiddel (bivoks,

Som kemiker leder jeg efter et forbuden-frugt-smager-bedst

altså "porno-" aspekt

Is der ikke drypper, altså kold vingummi, er det frækt?

Fra : Thomas

Dato : 07-06-03 14:53

> Som kemiker leder jeg efter et forbuden-frugt-smager-bedst
>
> altså "porno-" aspekt
>
> Is der ikke drypper, altså kold vingummi, er det frækt?

Har I set isen?

Den er nærmest kussefarvet.

VH

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 11-06-03 16:00

th63@ofir.dk (Thomas) wrote in message news:<a6b0eee6.0306070552.b4c0ef6@posting.google.com>...

> Har I set isen?
>
> Den er nærmest kussefarvet.
>
> VH
>
> Thomas

Og så skriver Katrine Ring også, at det føles som at have spist et
halvt kilo smør, når man har spist isen.

Overvej selv om det er positivt ment.

VH

Thomas