Undskyld
Fra : Holten

Dato : 28-03-01 16:28

Jeg ved det er en forkert gruppe, men jeg kan sku´ette hitte ud af det.

Hvorfor står der sv. foran mine svar i grupperne, for så kan de ikke sendes.
Hvad skal jeg gøre for at der kommer til at stå "re"

undskyld igen

en amatør

MVH

HH

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 28-03-01 16:41

Du kan finde et patch her http://home.chello.no/bmork/oefix.exe

--
Søren O.

There are no stupid questions, but there are a lot of inquisitive idiots.
- Unkown

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-03-01 16:55

Wed, 28 Mar 2001 17:27:39 +0200, skrev "Holten"
<audi200@mail.tele.dk>:

>Hvorfor står der sv. foran mine svar i grupperne, for så kan de ikke sendes.
>Hvad skal jeg gøre for at der kommer til at stå "re"

Opgrader til en nyere version af Outlook Express eller klik på linket
i min signatur.

Det er en lille fil på under 100 KB, som ændrer din indstilling i OE
til Re: når du klikker på den.

Den rigtige gruppe, at spørge i havde været den med Outlook Express i
navnet, news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Holten

Dato : 28-03-01 19:19

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en
> [...]
> i min signatur.
>
> Det er en lille fil på under 100 KB, som ændrer din indstilling i OE

Jeg takker så mange gange, og undskylder at jeg brugte den forkerte gruppe.

MVH

HH