Gn store nord / Gn nettest
Fra : Morten Petersen

Dato : 28-03-01 15:40

Hej

Som ny i denne verden ville jeg gerne at en kyndig kunne fortælle mig hvad
der vil ske med min aktier i Gn når Gn nettest blive noteret!!

Mvh

Morten

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 28-03-01 22:09

Jeg tror personligt ikke der vil ske et klap - for hele DK ved at det sker,
så nyheden burde ikke komme bag på nogen, og derfor ej heller rykke
aktiekursen en tøddel

Det er tilgengæld ganske sikkert at nogen vil spekulere i at en masse
amatører tror at det store kursryk kommer, og derfor vil den måske få et
lille nøk opad, indtil folk tager deres profit.

mvh
Anders

Fra : Bafomet

Dato : 01-04-01 12:40

En anden ting er, at jeg har fundet hemmeligheden ved den faldende kurs på
GN:

De har overskud!

Enhver ved, at overskud for tiden er døden for en aktie.
Derfor har iunvestorerne skiftet den ud med Memory Card Technology, som vil
skabe et solidt underskud de næste par år.

Fra : Tien Cao

Dato : 04-04-01 09:58

Bafomet <tsk@tsk.dk> wrote in message news:9a74d8$27s$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
vil
> skabe et solidt underskud de næste par år.

Ifølger en analyse så har GN IKKE overskud, hvis man fra trækker gevinsten
ved salget Giga og sammenligner resultatet fra med det fra sidste år.

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 04-04-01 10:22

"Tien Cao" <tcao1998@yahoo.com> writes:
> Ifølger en analyse så har GN IKKE overskud, hvis man fra trækker gevinsten
> ved salget Giga og sammenligner resultatet fra med det fra sidste år.

Det er dog noget af en bedrift hvis GN tjente penge på salget af Giga.

Sonofon måske?
--
Lars Balker Rasmussen "Special is bad."

Fra : D.Hansen

Dato : 04-04-01 17:21

www.euroinvestor.com kan der ses en analyse af GN

D.Hansen
Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:0fd7atggtz.fsf@humulus.daimi.au.dk...

Fra : Tien Cao

Dato : 04-04-01 21:50

Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> wrote in message

> Det er dog noget af en bedrift hvis GN tjente penge på salget af Giga.
>
> Sonofon måske?
> --
> Lars Balker Rasmussen "Special is bad."

Undskyld, jeg beklager sammenblanding.

Fra : Anders Andersen

Dato : 30-05-01 22:52

Så bliver der en fondskode ekstra at holde styr på. :]

hmm nej det var vist ikke et ordentligt svar!

Du får højst sandsynligt fortegningsret til GN Nettest - som tilfældet med
Novo / Novozymes.

Held og lykke med dine investeringer!

Vh

Anders Andersen