Sif er død :-(
Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 03-06-03 09:51

Jeg har desværre fundet min ene kat, Sif, død på en mark her til formiddag.
Hvad hun er død af, kunne jeg ikke lige se - måske er hun blevet ramt af en
bil. Min anden - og nu eneste - kat, Sprit, har lagt krop til nogle
krammeture, mens jeg vrælede ind i hendes pels og forsøgte at få hende til
at love, at hun ikke vil dø de næste 10 år. At begrave et kæledyr er næsten
for hårdt.

Mvh. Camilla Hæstrup (der desværre ikke længere kan prale af at have
Danmarks smukkeste kat)

Fra : Camilla Baird

Dato : 03-06-03 09:55

On 03/06/2003 10:50, in article 3edc6171@news.securix.dk, "Camilla Hæstrup"
<usenet@_FJERN_tranlampe.dk> wrote:

> [...]
> for hårdt.
>
> Mvh. Camilla Hæstrup (der desværre ikke længere kan prale af at have

Sikke et chok! Det gør mig ondt for dig
Med triste hilsner og mange cyberkram, Camilla
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Jette Nielsen

Dato : 03-06-03 10:06

> [...]
> at love, at hun ikke vil dø de næste 10 år. At begrave et kæledyr er næsten

Jeg var lige inde og kigge Sif's profil, og det var i sandhed en skøn
kat. Det er svært at finde trøstende ord, så du får i stedet en
kæmpesuperkrammer herfra.

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 03-06-03 10:36

"Jette Nielsen" <jniKATTE@BAKKEomnix.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg var lige inde og kigge Sif's profil, og det var i sandhed en skøn
> kat. Det er svært at finde trøstende ord, så du får i stedet en
> kæmpesuperkrammer herfra.

Tusind tak til både dig, Jette, og Camilla. Jeg kan åbenbart ikke tåle
medfølelende ord i dag, for nu tuder jeg igen

Mvh. Camilla Hæstrup

Fra : Jette Nielsen

Dato : 03-06-03 12:44

> Tusind tak til både dig, Jette, og Camilla. Jeg kan åbenbart ikke tåle
> medfølelende ord i dag, for nu tuder jeg igen

Det er der da ikke noget at sige til... og der er jo kun én måde at
bearbejde sin sorg, og det er ved at give udtryk for den. Du kommer
snart ovenpå igen, og så skal du ud og finde dig en ny lille mis

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 03-06-03 18:06

> Det er der da ikke noget at sige til... og der er jo kun én måde at
> bearbejde sin sorg, og det er ved at give udtryk for den. Du kommer
> snart ovenpå igen, og så skal du ud og finde dig en ny lille mis

Det kan du tro, jeg skal, Jette. Har allerede ringet til Winnie fra Kattens
Værn i Maribo, der formidlede Sprit til mig, men hun havde næsten fået
udsolgt de sidste to uger. Jeg blev dog "skrevet op" til en hunkat, så der
bliver forhåbentlig ringet inden længe.

Den gråstribede tilløber satser jeg stadig også på, for kæresten er begyndt
at blive blød, selvom han i starten gjorde mig meget klart, at den kat ikke
skulle bo her. Nu spørger han hver dag nysgerrigt, om Snøfte, som vi har
døbt ham, har været her for at få morgenmad - Snøfte og jeg står tidligt op
i modsætning til kæresten.

Mvh. og endnu engang tak for de trøstende ord; Camilla Hæstrup

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 03-06-03 18:35

Hej Camilla

Der er 2 killinger i Lollands-Posten i dag, der står godt nok ikke om det er
hunner eller hanner, blot en sort/
hvid og en gråstribet. Tlfnr. 54 78 22 27

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Stina Hofmann

Dato : 03-06-03 11:13

Camilla Hæstrup skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Jeg har desværre fundet min ene kat, Sif, død på en mark her til formiddag.

Masser af tanker og spinderi herfra. Jeg kan slet ikke forestille mig
hvor frygteligt det må være.
Måske er der en mening med at der er en gråstribet dreng der sjokker
rundt med dit telefonnummer om halsen?

Mvh
Stina og drengene.

Fra : Ragna

Dato : 03-06-03 11:37

Hvor er det sørgeligt, at den smukke kat er død.
Måske kan den gråstribede tilløber hjælpe dig lidt i din sorg.

Mange hilsener og trøstende tanker fra Ragna

Fra : Dan Mortensen

Dato : 03-06-03 11:27

Hej Camilla.
Det var dog trist
Det er aldrig sjovt at begrave et kæledyr, Kort tid efter vi flyttede til
århus mistede vi vores huskat Alf han blev påkørt af en bil. Det var
virkelig hårdt, og vi græd også meget.
Det er da godt du har en kat mere, jeg ved gpdt den ikke kan erstatte Sif,
men så er der ikke så tomt

Hilsen Marianne
DK Sollok www.sollok.dk/katte
&
www.sollok.dk/buller

Fra : Jynis

Dato : 03-06-03 12:05

> [...]
næsten
> for hårdt.
>
> Mvh. Camilla Hæstrup (der desværre ikke længere kan prale af at have

Kære Camila
Det er noget trist noget . Måske skulle du aligevel tage pænt imod den
dejlige kat der går og venter på at du blødgør dit hjerte for ham.
Jeg har stadig 3 dejlige killinger fra Hitte missen, der mangler gode hjem ,
når de bliver gamle nok. De blev født d. 2. maj og er rigtig skønne nu.
Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 03-06-03 15:10

> [...]
næsten
> for hårdt.
>
> Mvh. Camilla Hæstrup (der desværre ikke længere kan prale af at have

Hej Camilla.

Det er virkelig trist at miste et dyr og ikke vide hvordan. Håber at både
Sprit og den lille grå med dit telefonnummer rundt om halsen kan trøste dig.
Mange knus og kram herfra.

Hilsen
Heidi (og Mitzy og Tox der sender små næsemøz med).

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-06-03 19:00

"Camilla Hæstrup" <usenet@_FJERN_tranlampe.dk> writes:

> Jeg har desværre fundet min ene kat, Sif, død på en mark her til formiddag.

Nej hvor trist..:-:(::O

Anastacia og jeg sender straks et trøstespinbrum & cyberkram...

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Charlotte

Dato : 03-06-03 23:03

On 03/06/03 10:50, in article 3edc6171@news.securix.dk, "Camilla Hæstrup"
> [...]

> for hårdt.
>
> Mvh. Camilla Hæstrup (der desværre ikke længere kan prale af at have

Kære Camilla.

Jeg mindes min elskede, elskede kanin Scottie.

Det var bare så sindssygt hårdt at miste ham

Med tårer I øjnene, føler jeg med dig...

Varme tanker og knus
Charlotte

Fra : Birgitte

Dato : 04-06-03 02:13

> [...]
næsten
> for hårdt.
> Mvh. Camilla Hæstrup (der desværre ikke længere kan prale af at have

Hej Camilla
Det er en barsk oplevelse, jeg føler helt og holdent med dig.
Der er nok ikke meget der er lige så smertefuld som at miste et af sine
kæledyr.
Trøstende ord sendes fra Birgitte samt katte
www.truetrust.dk

Fra : Doris

Dato : 04-06-03 03:43

Husk Camilla, der er en mening med alting og man siger jo der er mere mellem
himmel og jord. Prøvede det sidste år og samtidig fandt mine piger på
ridetur to små bitte killinger, den ene kunne ikke leve med sit forskubbet
bækkenbrud og den anden havde kun et øje,( kunne godt lide at vide hvem der
har mishandlet dem ) hende har vi endnu en dejlig tortiemis som mangler et
nyt hjem som indekat
De varmeste hilsner fra Doris, Mudi, Mulle, Buggi og røde Svend.

Fra : Kate

Dato : 04-06-03 20:01

"Camilla Hæstrup" <usenet@_FJERN_tranlampe.dk> wrote in

> Jeg har desværre fundet min ene kat, Sif, død på en mark her til
> formiddag.

Åh, hvor trist, Camilla. Det er bare noget man bliver så ked af. Håber
hun i det mindste er død hurtigt og uden smerter

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Lene Sørensen

Dato : 07-06-03 18:35

Hej Camilla Hæstrup!
Hvordan går det med Trunte, ja, jeg ved godt det er alt for tidligt at sige
noget om, men jeg er sååååååå nysgerig. *S* og hvordan har de to katte det
sammen.
Kærlig hilsen Lene Sørensen

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 07-06-03 21:38

"Lene Sørensen" <lpks@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sige
> noget om, men jeg er sååååååå nysgerig. *S* og hvordan har de to katte

De to katte har bestemt ikke noget sammen endnu. Til gengæld har Trunte og
min kæreste fået noget sammen, der hedder middagslur på sofaen, hvilket er
en stor lettelse, da Trunte tilbragte de første 12 timer under sofaen i
protest. Hun er stadig meget nervøs og vil meget gerne ud.

Mvh. Camilla Hæstrup