hvor finder jeg IR-modtager/sender til ~
Fra : kirsten

Dato : 03-06-03 03:53

Hej alle i gruppen jeg har forgæves søgt efter et IR interface til min pc
mend et har ikke været muligt at støvet et op håber der er nogen der kan
give et godt råd !
/kirsten

Fra : Lauridsen

Dato : 03-06-03 05:54

> [...]
> mend et har ikke været muligt at støvet et op håber der er nogen der kan
Jeg ved at sandberg laver dem... de koster 499,-
http://www.sandberg.it/arkiv/images/13307s.jpg

Mvh.
Lars

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 03-06-03 06:59

> Hej alle i gruppen jeg har forgæves søgt efter et IR interface til min pc
> mend et har ikke været muligt at støvet et op håber der er nogen der kan
> give et godt råd !

Hos THansen...

http://www.thansen.dk/products.asp?c=146337261&n=443666806#xy

349 for seriel og 398 for USB. Jeg har selv den til seriel og den fungere
helt perfekt...

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 03-06-03 08:13

hos. www.cellshoppen.dk
199 for en til USB
Mvh.
Christian

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 03-06-03 08:29

Christian Skau Pedersen wrote:

> hos. www.cellshoppen.dk
> 199 for en til USB

Er hastigheden med IR overførsel den samme som med kabel?

Mvh
Anders

Fra : Brian Hansen

Dato : 03-06-03 09:37

> Er hastigheden med IR overførsel den samme som med kabel?

Ja

Brian

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 04-06-03 10:07

Brian Hansen wrote:

> Ja

I praksis vil den nok være lidt lavere, da der er større risiko for bitfejl på
et trådløst link end på et trådet link.

--
/kenne
Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ...
I accept it and hope for something better"