TELE2ADSL
Fra : Frank

Dato : 03-06-03 02:39

Hejsa

det kunne være grineren hvis de udnyttede nedenstående paragraf i deres
forretningsbetingelser efter de har indfanget 20.000 kunder ;).... hvordan
beviser man en prisændring er "byrdefuld". Har forøvrigt selv bestilt hos
tele2 men studsede lidt over den paragraf her.

4.8 Tele2 forbeholder sig ret til at ændre vilkår
og priser med 28 dages varsel. Såfremt ændringerne
er byrdefulde for kunden, kan kunden
skriftligt opsige aftalen med 14 dages varsel.

Mvh Frank, Frb.

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-03 06:19

"Frank" <nebula@quake.dk> wrote in message
> [...]
> og priser med 28 dages varsel. Såfremt ændringerne
> er byrdefulde for kunden, kan kunden
> skriftligt opsige aftalen med 14 dages varsel.

Har alle tele udbydere ikke en varsel på en 30 dage?
1. Tele2 vil nok miste flere kunder end de har fået ind
2. Du kan bare sige dit abonnement op uden det koster en daim.
3. Derfor er jeg ikke nervøs hvis det skulle ske.

mvh
FB
--
Vil du have billigt ADSL?
Tjeck www.Tele2adsl.dk - Det er dælme billig

Fra : Rudi Stegen

Dato : 03-06-03 16:51

Hej FB, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> 1. Tele2 vil nok miste flere kunder end de har fået ind

Næppe. Til den tid er der måske ingen, der kører kampagner med 0 kr. i
oprettelse. Hvis Tele2's ellers kører o.k. for en, og det stort set
ikke er dyrere end andre ISP'ers nogenlunde tilsvarende produkt, er der
formentlig ikke ret mange, der gider skifte.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : JS

Dato : 03-06-03 06:57

"Frank" <nebula@quake.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forretningsbetingelser efter de har indfanget 20.000 kunder ;).... hvordan
> beviser man en prisændring er "byrdefuld".

Alle ændringer der giver dig dårligere betingelser/vilkår er byrdefulde for
kunden. Dvs. næsten alt andet end et prisfald, kortere opsigelsesvarsel m.m.