short_open_tag
Fra : Peter Sepstrup

Dato : 02-06-03 22:32

Hej!!

Kan man på en eller anden måde slå short_open_tags fra uden at have adgang
til php.ini? altså gøre det med en kommando i en php fil... det er fordi
jeg ønsker at bruge php sammen med xhtml og det fungere fint på min egen
server hvor jeg bar har ordnet php.ini, men den har jeg desværre ikke adgang
til fra mit webhotel

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 02-06-03 22:33

> [...]
> jeg ønsker at bruge php sammen med xhtml og det fungere fint på min egen
> server hvor jeg bar har ordnet php.ini, men den har jeg desværre ikke

Jeg så lige der var en der havde samme problem længere nede og bruger den
løsning han fik...

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 02-06-03 22:34

Peter Sepstrup wrote:
> [...]
> server hvor jeg bar har ordnet php.ini, men den har jeg desværre ikke adgang

Her: http://www.webcafe.dk/tipsogtricks/php/phpxml.html
Det skulle forklare det.

Mvh.
Madsen
--
"There are 10 types of people in the world...
Those who understand binary, and those who doesn't."

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 02-06-03 22:44

> Her: http://www.webcafe.dk/tipsogtricks/php/phpxml.html
> Det skulle forklare det.

Jeps, jeg kunne dog ik få den der til at du' umiddelbart, da den insisterede
på at skrive ;?> ud som teskt... men denne kode giver den rigtige HTML kode
hos mig:

<?php
echo "<?xml version=\"1.0\" encoding=\"iso-8859-1\"\?\>";
?>

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 03-06-03 00:24

Peter Sepstrup wrote:

> [...]
> ?>

<?php echo '<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>'; ?>
-----------^ Brug single-quotes.

Mvh.
   Madsen

Fra : Morten Blinksbjerg N~

Dato : 03-06-03 09:29

> Kan man på en eller anden måde slå short_open_tags fra uden at have adgang
> til php.ini? altså gøre det med en kommando i en php fil...

I din .htaccess:

php_flag short_open_tag off

--
Morten Blinksbjerg Nielsen, Odense
http://www.mbn.dk/ - http://www.websmed.dk/

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 03-06-03 11:55

> I din .htaccess:
>
> php_flag short_open_tag off

Det var sådan noget i den stil jeg håbede på at man kunne.... taaarrrkkk for
det

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 03-06-03 13:47

Peter Sepstrup wrote:

> Det var sådan noget i den stil jeg håbede på at man kunne.... taaarrrkkk for
> det

For fremtidigt brug - tag et kig på
http://dk2.php.net/ini_set

Der kan du se hvilke du kan sætte i .htaccess og så videre :)

mvh
Johan

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 03-06-03 20:29

> For fremtidigt brug - tag et kig på
> http://dk2.php.net/ini_set
>
> Der kan du se hvilke du kan sætte i .htaccess og så videre :)

Det vil jeg gøre... jeg har kigget lidt efter det, men jeg har ikke rigtig
kunne finde ud af hvad jeg skulle søge efter... så igen:"Taaarrrrrkkk for
det"