Vandkat (lidt lang)
Fra : Charlotte

Dato : 02-06-03 21:40

Hej allesammen.
Vil lige dele min kats skøre adfærd med Jer...

Han har de sidste par aftener tonset rundt I badeværelset, så det lyder som
om nogen er ved at bryde ind!
Jeg har kigget ud, for at se hvad han laver.
Tilsyneladende var han I gang med at jage et eller andet...
Her til aften besluttede jeg mig for, at sætte mig derud og finde ud af hvad
der foregår.

Vil godt lige vide hvad han jagter - især hvis det er edderkopper eller
andre rovdyr!!

Efter lidt iagttagelse kan jeg konstatere, at han jagter...vand!

Jep, han ligger først og kigger (under bruseren), stikker så poten ned I
lidt vand (som jo begynder at løbe mod afløbet) - og jagter det derefter!
Det ser virkelig morsomt ud

For et øjeblik siden var jeg ude igen.
Han ligger helt stille, og bare stirrer på vandet...det er jo et temmelig
hårdt stengulv, så jeg har lige været ude med en dyne til ham.
Først blev han vældig mopset,over min utidige indblanding I hans stirreri,
men da han fandt ud af, at jeg bare ville give ham et blødt underlag,
mjavede han (tror jeg ) tak..og stirrede videre...
Jeg har en spand stående derude, og hvis den er vendt på hovedet, så går han
heeeelt amok - buldrer og brager med spanden, indtil jeg kommer og vender
den om.
Den må ikke stå på hovedet, han ka´ lissom bare ikke ha´ det...*gg*

Iøvrigt kurrer ,eller brummer, han temmelig ofte - som regel som svar på et
eller andet.
Jeg opfatter at hans brummende svar, sommetider er positivt og sommetider
negativt - nogen der ved om det lyder rigtigt ?

Hmm..skulle måske ikke have givet ham en dyne ud på badeværelset, han ligger
stadig derude, og ser ud som om han bor der (og kun der..)
Han kommer vel ind når han bliver sulten

Venlige hilsner

--
Charlotte (& Den lille prins...)
www.petit.onlinesalg.dk (Bøger, ingen katte...)

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-06-03 18:57

Tak for historien om den kære vandkat - den var griner *G*

> [...]
> Jeg opfatter at hans brummende svar, sommetider er positivt og sommetider
> negativt - nogen der ved om det lyder rigtigt ?

Ved ikke om det lyder rigtigt, men mine katte snakker også i et væk -
synz også at det lyder som enten positivt eller negativt *G*

Dixie er altid positiv - hun kurrer lystigt *S*

Neo kan være både positiv og negativ at høre på - negativ især, hvis han
ikke kan finde sin bold *G*

Atomic hun pludrer konstant *S* Alt får en kommentar fra bomben *LOL*
Og altid positivt

Med venlig hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Charlotte

Dato : 05-06-03 22:55

On 05/06/03 19:56, in article 3edf845eb982a@dk-fritid-dyr-kat.dk, "Joan
Frederiksen" <joanKATTE@BAKKEhaarbolden.dk> wrote:

> [...]
> ikke kan finde sin bold *G*
>
> Atomic hun pludrer konstant *S* Alt får en kommentar fra bomben *LOL*

Rart at høre at det ikke kun er min kat der "brummer"

Charlotte