Luftpumpe
Fra : Gismo

Dato : 02-06-03 21:35

Nu er "Pumpen" her, eller rettere sagt i Netto, i denne uge.
Til os der skal pumpe millioner af badedyr, gummibåde ect.
Den er genial, kan oplades med 220V eller 12V fra cigarstikket
i bilen.
149,- Skumfiduser som nogle ynder at kalde det.

Gismo.

Fra : Carsten Stage

Dato : 02-06-03 23:05

Gismo wrote:

> Nu er "Pumpen" her, eller rettere sagt i Netto, i denne uge.

Ligeledes har Fakta i denne uge noget campingudstyr på tilbud. Se nærmere på
deres hjemmeside: http://www.fakta.dk/Tilbudsavis.asp?MenuID=274

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Gismo

Dato : 03-06-03 15:55

Carsten Stage wrote:

> Ligeledes har Fakta i denne uge noget campingudstyr på tilbud. Se
> nærmere på deres hjemmeside:
> http://www.fakta.dk/Tilbudsavis.asp?MenuID=274

Er der nogen der har kendskab til disse produkters kvalitet.
Jeg er klar over at de er billige, men ligner egentlig Crespo's
drømmeseng en del.
Jeg tænker på at for billigt kan være for dyrt købt.

Gismo.

Fra : Søren Jensen

Dato : 03-06-03 07:35

Silvan kører med den samme model til 99 Kr. jeg har prøvet den og det tager
kun 10 min. at pumpe en stor dobbeltmadras op.

Hilsen

Søren

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 03-06-03 08:33

"Søren Jensen" <rathje@vip.cybercityfjernmig]dk> skrev i en meddelelse
> Silvan kører med den samme model til 99 Kr. jeg har prøvet den og det
tager
> kun 10 min. at pumpe en stor dobbeltmadras op.

Jeg købte en luftpumpe i Jysk sidste år. Den pumper en luftmadras op, på
under 2 minutter. Den køre både på 12 og 220 volt. Fordelen ved den er, at
den kan vendes, og suge luft ud, faktisk ganske smart.

Allan Bach

Fra : Søren Jensen

Dato : 03-06-03 14:47

Det kan den Silvan kører med også!!

Fra : Lene Højgaard

Dato : 05-06-03 21:23

Når luftpumpen (fra Fakta) er opladet første gang i ca 20 timer, så
tager det kun nogle få minutter at pumpe en dobbelt madras op.