Cybercity?
Fra : ta

Dato : 02-06-03 15:14

Hej

Er der en venlig sjæl, der vil oplyse, om der er binære nyhedsgrupper på
Cybercitys nyhedsserver?

Mvh.

TA

Fra : Ole :-\)

Dato : 02-06-03 15:36

ta skrev news:3edb5ba5$0$48910$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> Er der en venlig sjæl, der vil oplyse, om der er binære nyhedsgrupper på
> Cybercitys nyhedsserver?

Ja

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : Stefan

Dato : 02-06-03 20:32

"ta" <ta@softhome.net> wrote in message
> Er der en venlig sjæl, der vil oplyse, om der er binære nyhedsgrupper på
> Cybercitys nyhedsserver?

Ja det er der, men der er meget dårlig completness og rentention i de
udenlandske binære grupper.I de danske binære grupper er completeness god og
retentionen er på omkring 2 uger så vidt jeg husker, det er 4 mdr siden jeg
opsagde mit abonnement hos dem da jeg fik et bedre tilbud.

Man kan stort set godt glemme alt om at uploade til deres binære grupper da der
er 2 sek pause imellem hvert segment man får lov til at uploade...gaaab. De
havde engang en testserver kørende og den tog imod segmenterne i rap lige efter
hinanden nøjagtigt som det burde være.

--
Venlig hilsen
Stefan

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-03 08:09

"Stefan" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
uploade...gaaab. De
> havde engang en testserver kørende og den tog imod segmenterne i rap

Skal man bruge Forte Agent eller er der andre programmer som er gode til
newsgroups ?
Bruger lige nu OE og det virker ok, så længe det ikke er binære grupper.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 04-06-03 12:03

Hej Martin S., du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Skal man bruge Forte Agent eller er der andre programmer som er
> gode til newsgroups ?

Du skal bruge den nyhedslæser, der passer bedst til dig, blot dens
indlæg ikke giver nævneværdige problemer for andre.

> Bruger lige nu OE og det virker ok, så længe det ikke er binære
> grupper.

Hvis det er TDC har de hastighedsbegrænsning på de binære grupper (vist
hele news.tele.dk - eller hvad standardserveren hedder - omend dette er
et gæt). Men de har en anden server uden binærgrupper, og den skulle
efter sigende være fin nok.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Rudi Stegen

Dato : 04-06-03 12:49

Hej Rudi Stegen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Hej Martin S., du skrev:
> Men de har en anden server uden binærgrupper, og den skulle efter
> sigende være fin nok.

Og nu så jeg tilfældigt navnet andetsteds. Den hedder
dtext.news.tele.dk

--
Hygge fra Århus - Rudi