parser error
Fra : Søren

Dato : 02-06-03 14:18

Jeg har en fil - header.inc - som jeg får fejl på. Jeg får fejlmeldingen

Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /home/mit_domæne/header.inc
on line 1

Koden i header.inc er vist forneden. Jeg kan ikke gennemskue hvor min fejl
er og hvad den består i, så jeg håber, at I kan hjælpe mig. På forhånd tak.

Søren

<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?>
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN"
"DTD/xhtml1-strict.dtd">
<head>
<title>Velkommen!</title>
<link rel="stylesheet" href="style.css" type="text/css" />
</head>
<!-- Her starter menuen -->

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-06-03 14:24

"Søren" <sorenh@gmx.net> writes:

> Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /home/mit_domæne/header.inc
> on line 1

Du har sikkert korte open-tags slået til i din
PHP-konfiguration. Parseren ser så '<?xml', og så går det galt.

--
Jacob - www.bunk.cc
Flee at once, all is discovered.

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 02-06-03 14:32

Søren wrote:
> [...]
>
> Søren
>
> <?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?>

Det er den allerførste linje der er problemet...
Man bruger jo også '<?' til at skifte ind i PHP med...
Her: http://www.webcafe.dk/tipsogtricks/php/phpxml.html
Det skulle forklare det.

Mvh.
   Madsen

--
"There are 10 types of people in the world...
Those who understand binary, and those who doesn't."

Fra : Søren

Dato : 02-06-03 17:40

Anders K. Madsen wrote:
> Det er den allerførste linje der er problemet...
> Man bruger jo også '<?' til at skifte ind i PHP med...
> Her: http://www.webcafe.dk/tipsogtricks/php/phpxml.html
> Det skulle forklare det.

Så faldte 10-øren lige - det havde jeg selvfølgelig ikke tænkt på med
den første linie. På webcafe er eksemplet på, hvordan xhtml kan bruges
sammen med PHP, så det bliver nok den måde jeg gør det på.

Tak for hjælpen.

Søren