Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
sponsore søges
Fra : thomas

Dato : 02-06-03 09:19

hej!
Vil i sponsorere min datter Maja som er hjerneskadet, hun skal igennem et
amerikansk trænings program der heder "Doman". Vi vil gøre alt for at hjælpe
vores datter, men vi skal på kursus i U.S. A 2-3 gange om året og det koster
ca. 30.000 kr. hver gang, og det er lidt svært for sådan en lille familie
som vores at Skrave sammen til.
I skal være mere end velkomne til at kontakte os for flere oplysninger.
Se www.maja.speedinet.dk der finder i mere om Maja.
på forhånd tak

Thomas Hammershøi

Fra : Christian Lyng

Dato : 02-06-03 13:21

"thomas" <hammershoi@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> som vores at Skrave sammen til.
> I skal være mere end velkomne til at kontakte os for flere oplysninger.

Samme effekt:
http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=327856/

ved at træne dyr eller mennesker intensivt så opnår man selvfølgelig et
bedre resultat...men helt ærligt syntes jeg det er ærgeligt at i skal bruges
jeres penge på det (og det er jo heller ikke anderkendt herhjemme)...prøv at
find ud af hvad I selv kan gøre for at stimulere jeres barn gennem feks
træning.

Chr.

Fra : thomas

Dato : 02-06-03 22:53

det kan da godt være, men hvis man ikke har prøvet ville jeg personligt ikke
kunne tilgive mig selv.
bare at opnå det at kunne komunikere med hende ville bare være det hele
værd.

Fra : Christian Lyng

Dato : 03-06-03 00:31

> [...]
ikke
> kunne tilgive mig selv.
> bare at opnå det at kunne komunikere med hende ville bare være det hele

der er også:

http://www.nacd.org/index2.html

Chr.

Fra : ThomasB

Dato : 02-06-03 23:33

http://www.helsingorkommune.dk/forvaltninger/socialforvaltningen/dagsordener
/socialudvalget/Referater/2003/030304/domanmetoden.htm

Kig der, og se om der skulle være noget at hente.

Fra : thomas

Dato : 03-06-03 11:15

og bare så i ved det vores kommune er gået med til at stytte Doman metoden
men vi skal selv betale alt der ligger ude for DK' grænser det er der
problemet ligger

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 06-06-03 19:39

> I skal være mere end velkomne til at kontakte os for flere oplysninger.
> Se www.maja.speedinet.dk der finder i mere om Maja.
> på forhånd tak

Når jeg vælger "støt os" på den side kommer der bare en blank side frem...
Nok en god ting at få fixet....?

Held og lykke med projektet.

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : ThomasB

Dato : 09-06-03 15:04

> [...]
koster
> ca. 30.000 kr. hver gang, og det er lidt svært for sådan en lille familie

Hvorfor skal i til USA?
Kan man ikke følge programmet i Danmark?

Kan i ikke låne i banken?

Hvad gør andre mennesker?

Fra : thomas

Dato : 11-06-03 21:01

Hvorfor skal i til USA? Pga. kursus og evaluering af Maja

Kan man ikke følge programmet i Danmark? Jo det meste af programmet forgår
på vores bopæl, men kursus foregår i usa.

Kan i ikke låne i banken?

vi har desværre haft for mange udgifter, pga flytninger, køb af handicapbil,
så banken vil ikke låne os mere, og vi skulle jo osse kunne leve

Hvad gør andre mennesker?

JA!! Hvad gør de???
De fleste forældre til handicappede er i gennemsnit over 40 år gamle (jeg
selv er 26), har opsparinger, hus med mulig friverdi til lån, så det her er
hvad jeg gør.

Og jeg vil gøre alt for at hjælpe min datter, så derfor henvender jeg mig
her hvor der mugligvis kunne være nogle der kunne give lidt, uden at se
fortjæneste i det