InterCon...
Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 02-06-03 06:59

Hej NG

Jeg skal ud og købe nyt tastatur og mus og har set de ting jeg vil have til
en rimelig pris hos InterCon.
Er der nogen der har erfaringer med dem? Gode eller dårlige?
Svar hurtigt da jeg helst skal bestille i aften.

Hilsen Simon

Fra : Lauridsen

Dato : 02-06-03 09:02

> Jeg skal ud og købe nyt tastatur og mus og har set de ting jeg vil have
til
> en rimelig pris hos InterCon.
> Er der nogen der har erfaringer med dem? Gode eller dårlige?
Har handet med dem flere gange og har aldrig været problemer.

> Svar hurtigt da jeg helst skal bestille i aften.
Hermed gjort...

Mvh.
Lars

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 02-06-03 16:15

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> til
> Har handet med dem flere gange og har aldrig været problemer.

> Hermed gjort...
>
> Mvh.
> Lars

Mange tak for det hurtige svar, jeg har nu mest brug for tastaturet da
space-tasten er ret hård hvis man ikke lige rammer den på midten.
Ikke så fedt når man har en dansk stil for... :(

Mvh. Simon