Rivers Edge / film m. K. Reeves / Mesterv~
Fra : Peter Heide

Dato : 02-06-03 01:33

http://us.imdb.com/Title?0091860

Keanu Reeves ER istand til mere end bare cool ud. Jeg har altid
syntes han røvsyg skuespiller som har ganske få tangenter at spille
på. Rivers Edge fra midt-80'erne er dog en undtagelse.

Hér spiller han sammen med en samling freaks af værste skuffe:
Dennis Hopper i en af hans mest maniske roller.
Crispin Glover spiller en totalt overgearet dopehead på speed.
En lille skid, som er Reeves lillebror i filmen,er en mini udgave
af Genesis P. Orridge . Han ligner ham sgu'

Filmen skulle vist være bygget over en virkelig hændelse: en
ung fyr har en onenightstand med en klassekammerat. Lidt sex
+ øl skulle det have været ,men han ender med at kværke pigen
istedet. Og han er egentlig skide ligeglad med det hele. Hans
klassekammerater ved alle sammen at han slået hende ihjel, men
reagerer med ligegyldighed. Ingen af dem går til politiet. Den
eneste der har samvitighedskvaler er Matt (Reeves) som spiller
en heavy-rocker/loser type meget overbevisende.

Jeg genså filmen da jeg tilfældigvis rode mig igennem alle mine
gamle video-film. Den film holder 100% . Musikken er et mix af
Heavy, Death og noget der lyder som Mahavishnu Orch. årg. 75.

Check den film ud. Garanti : ingen bliver skuffet !

Fra : Tenzel Kim

Dato : 02-06-03 16:03

Peter Heide wrote:
> Keanu Reeves ER istand til mere end bare cool ud.

Jeg var ikke engang klar over at han kunne se cool ud :)

Tenz.