Sommerbukken
Fra : Søren Klinggaard

Dato : 01-06-03 18:00

Hej allesammen

Så tilsmilede Diana mig og jeg fik lov til at nedlægge en flot gaffelbuk d.
31/5-2003.

Hvis I har lyst til at se lidt billeder og lidt fortælling kan I bare se på
min hjemmeside.

http://home.worldonline.dk/klinggaa/

Hilsen Søren Klinggaard

Fra : Peder Porse

Dato : 01-06-03 19:09

Hjertelig tillykke..jeg har min til gode endnu..
Mne agter at liste ud om 10 minutter..!!
pp

--
Peder Porse
Boesvej 2, Svejstrup Enge

Fra : Per, Odense

Dato : 03-06-03 21:08

> Hvis I har lyst til at se lidt billeder og lidt fortælling kan I bare se

> min hjemmeside.
>
> http://home.worldonline.dk/klinggaa/
>
> Hilsen Søren Klinggaard

Hej Søren
Tillykke med bukken!
Det var da godt nok en speciel "enhjørning" din jagtkammerat fik nedlagt.

MVH Per, Odense

Fra : Søren Klinggaard

Dato : 05-06-03 10:02

> Hej Søren
> Tillykke med bukken!
> Det var da godt nok en speciel "enhjørning" din jagtkammerat fik nedlagt.
>
> MVH Per, Odense

Ja en meget speciel buk der var observeret flere gange i vinters og her i
foråret. Efter bukkejagten var gået ind havde den flyttet sig 3 - 4 km til
det sted hvor den mødte sin banemand.

MVH Søren